Mijn nieuwe M6 wheels
Re: Mijn nieuwe M6 wheels
Das best wel een ander gezicht. Mooi!
F11 525D 3.0 High Executive M Sport uit 2011 in Carbonzwart
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
- Wijker 535i V8
Thanks man....ja het is echt een transformatie! Ben er super blij mee :-)
- Wijker 535i V8
Je hebt er een mooie set wielen onder laten zetten
Ziet er Top uit
Ziet er Top uit
- Wijker 535i V8
Thanks man...ben er ook super blij mee they fit like a glove! en wat betreft comfort maakt het ook niet veel uit alleen maar positief hij ligt veel strakker op het asfalt en door bochten ;-)
- Wijker 535i V8
Geen last met aanlopen achter als je een kuil of drempel tegenkomt op de weg?
Als wij er met meer dan 2 personen inzitten loopt die bij mij heel licht aan,laat 2 juli a.s de wielkasten uitrollen bij Dreamworks dan moet het probleem verholpen zijn!!
Groet,
Ton
Als wij er met meer dan 2 personen inzitten loopt die bij mij heel licht aan,laat 2 juli a.s de wielkasten uitrollen bij Dreamworks dan moet het probleem verholpen zijn!!
Groet,
Ton
- Wijker 535i V8
Nee heb ik geen last van, ook al aardige kuilen gehad op de snelweg niets aan de hand, maar heb nog niet meerdere mensen in de auto gehad dus dan zou ik het niet weten...er passen nu zegmaar nog twee en halfe vinger tussen de band en het spatbord achter.
Groet Mark,
Groet Mark,
Laatst gewijzigd door Bart70 op 16 jun 2015, 06:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, bedankt voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, bedankt voor de medewerking
Dan zit je wel prima, ik kan amper een pink tussen mijn velg en wielkas doen en ik heb ook geen last van aanlopen.
Verder wel erg dik! Ik weet dat deze velgen een beetje "hate it or love it" zijn, maar ik vind het geslaagd! De voorkant mag wel een beetje zakken overigens...
Verder wel erg dik! Ik weet dat deze velgen een beetje "hate it or love it" zijn, maar ik vind het geslaagd! De voorkant mag wel een beetje zakken overigens...
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
- Wijker 535i V8
Thanks! hate it or love it? tja verschillende meningen en smaak zal er altijd zijn ;-) but i love it! hoe hij er nu uit ziet! Ben ook met je eens dat de neus misschien nog iets mag zakken ;-) Maar dat komt wel goed.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 16 jun 2015, 06:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind het wel geslaagde wielen zo, ik heb zelf ook 275 30 10j achter en past gewoon netjes.
Ik zit zelfs te denken om 285 30 te zetten, maar ik denk dat dit te maken heeft met de Et waarde van de wiel.
Mijne is 20.
Eibach aan de voorzijde.. maakt em af
Ik zit zelfs te denken om 285 30 te zetten, maar ik denk dat dit te maken heeft met de Et waarde van de wiel.
Mijne is 20.
Eibach aan de voorzijde.. maakt em af
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||