R.R's 530d E61 even off-topic
Re: R.R's 530d E61 gepolijst, meetingklaar
Ziet er op de foto's al erg strak uit moet ik zeggen! Netjes
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
-
Re: R.R's 530d E61 in kleur gespoten raamlijsten
Ziet er zover je op de fotos kan zien erg strak uit, wel cool om er ook metallic in te hebben, is het one of a kind
Groetjes, Bjorn
-
Ja ik heb gewoon de kleur na laten maken, leek me dan gelijk het mooiste.
En als de zo'n er nu op staat glittert het als een gek.
Moet wel zeggen dat ik met de meeste lijsten opnieuw heb moeten beginnen.
Zoals ik al zei is de blanke lak spuiten niet zo makkelijk, dus daar was ik dan ook niet tevreden over.
Alles weer glad geschuurd, en ligt nu weer klaar om opnieuw in de basislak te spuiten.
En als de zo'n er nu op staat glittert het als een gek.
Moet wel zeggen dat ik met de meeste lijsten opnieuw heb moeten beginnen.
Zoals ik al zei is de blanke lak spuiten niet zo makkelijk, dus daar was ik dan ook niet tevreden over.
Alles weer glad geschuurd, en ligt nu weer klaar om opnieuw in de basislak te spuiten.
Volgens mij erg mooi zo, al zijn de foto's wat minder mooi
Ben benieuwd naar goede fotootjes, volgens mij erg strak
Ben benieuwd naar goede fotootjes, volgens mij erg strak
-
Klopt, in fotograferen ben ik niet ijzersterk.
En de foto's maken met een telefoon is natuurlijk ook niet super voor degelijke foto's.
Maar net weer blanke lak gespoten maar dat is echt moeilijk vind ik.
hopelijk gaat het deze keer wel beter.
En de foto's maken met een telefoon is natuurlijk ook niet super voor degelijke foto's.
Maar net weer blanke lak gespoten maar dat is echt moeilijk vind ik.
hopelijk gaat het deze keer wel beter.
Nice man alleen nog Mstuur
-
Re: R.R's 530d E61 even off-topic
Ik heb een partij hand gereedschap, niet normaal zo veel en alles verspreid over bakken en hangend aan een muur.
En elke keer als ik dan ergens sleutel waar ze een gereedschapwagen hebben dan denk ik: dat wil ik ook.
Nadeel is natuurlijk dat het vaak wagens zijn die al niet heel goedkoop zijn en dan gevuld met een kwaliteit gereedschap die niet super is.
Daarnaast wilde ik dan weer niet een lege wagen kopen die ook niet voorzien is van die gereedschap trays waar alles los in ligt en je elke keer moet zoeken.
Dus vandaag eindelijk een wagen kunnen kopen die redelijk aan de eisen voldoet, die ik kan vullen met mijn eigen gereedschap en die "redelijk" betaalbaar was.
Hij ziet er niet heel mooi uit, maar ik ben zo blij als een klein kind tijdens de feestdagen.
En een busje action rode lak doet een hele hoop.
En elke keer als ik dan ergens sleutel waar ze een gereedschapwagen hebben dan denk ik: dat wil ik ook.
Nadeel is natuurlijk dat het vaak wagens zijn die al niet heel goedkoop zijn en dan gevuld met een kwaliteit gereedschap die niet super is.
Daarnaast wilde ik dan weer niet een lege wagen kopen die ook niet voorzien is van die gereedschap trays waar alles los in ligt en je elke keer moet zoeken.
Dus vandaag eindelijk een wagen kunnen kopen die redelijk aan de eisen voldoet, die ik kan vullen met mijn eigen gereedschap en die "redelijk" betaalbaar was.
Hij ziet er niet heel mooi uit, maar ik ben zo blij als een klein kind tijdens de feestdagen.
En een busje action rode lak doet een hele hoop.
Haha gefeliciteerd met de aankoop! Was met gereedschap en al dus? Kun je weer lekker verder klussen aan de auto!
Groetjes, Bjorn
-
Ja hij is zo zoals op de foto's aangeschaft(ik moet hem zelfs nog ophalen) dus met gereedschap.
Nu heb ik alles al wat er in de wagen ook zit, maar extra kan je nooit genoeg hebben whahahaha.
Dus ik ga hem netjes spuiten, gereedschap helemaal vervangen voor eigen en dan idd lekker sleutelen aan auto en motorfietsen.
Maar niet meer zoeken tussen verschillende bakken, alles bij de hand en heerlijk opgeruimd zoals het hoort.
Nu heb ik alles al wat er in de wagen ook zit, maar extra kan je nooit genoeg hebben whahahaha.
Dus ik ga hem netjes spuiten, gereedschap helemaal vervangen voor eigen en dan idd lekker sleutelen aan auto en motorfietsen.
Maar niet meer zoeken tussen verschillende bakken, alles bij de hand en heerlijk opgeruimd zoals het hoort.