Mijn nieuwe BMW 530D LCI
Mijn nieuwe BMW 530D LCI
Hallo,
Ik heb sinds kort een BMW 530D uit 2008.
Ik ben nu de 3de eigenaar van de auto.
De auto heb ik gekcoht bij een dealer in Nijmegen. Hiervoor heb ik een 525 uit 2006 gehad met 177 pk dat schoot niet echt op dus heb ik maar voor een 530d uit 2008 gekozen met 235 pk dat is wel weer fijn
De auto rijd en schakelt perfect alleen mis ik mijn vorige stoelen die ik nu heb zijn sport stoelen. Dat was even wennen want de vorige zaten lekkerder.
heeft iemand nog tips voor mijn auto?
Ik heb sinds kort een BMW 530D uit 2008.
Ik ben nu de 3de eigenaar van de auto.
De auto heb ik gekcoht bij een dealer in Nijmegen. Hiervoor heb ik een 525 uit 2006 gehad met 177 pk dat schoot niet echt op dus heb ik maar voor een 530d uit 2008 gekozen met 235 pk dat is wel weer fijn
De auto rijd en schakelt perfect alleen mis ik mijn vorige stoelen die ik nu heb zijn sport stoelen. Dat was even wennen want de vorige zaten lekkerder.
heeft iemand nog tips voor mijn auto?
Laatst gewijzigd door Onur40 op 26 jun 2015, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn nieuwe BMW 530D LCI
Die stoelen ga je wel aan wennen hoor!
Mooi auto, ziet er uit als in prima staat!
F11 525D 3.0 High Executive M Sport uit 2011 in Carbonzwart
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
Maar die stoelen met een uitschuifbaar eindstuk, dat zijn toch juist de comfort stoelen?
Hoe dan ook, prachtig interieur. Ik ben erg fan van dat crème leder, zou van mij zelfs nog iets lichter van kleur mogen. Geeft een hele luxe uitstraling!
Helaas zit ik met twee duiveltjes van kindertjes die nergens naar kijken, dus ik ben wel blij met m'n zwarte leder.
Hoe dan ook, prachtig interieur. Ik ben erg fan van dat crème leder, zou van mij zelfs nog iets lichter van kleur mogen. Geeft een hele luxe uitstraling!
Helaas zit ik met twee duiveltjes van kindertjes die nergens naar kijken, dus ik ben wel blij met m'n zwarte leder.
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Mooie auto broer,, hayirli olsun.... ook aan het klaar zetten voor Turkije?
Roetfilter eronder uit schilt heel veel bij 530d lci heb ik ook daarna is hij ongeveer net zo snel als een 535d.
Swirlflaps eruit en egr dicht, en bak olie verversen.
Had even moeten wachten had je de mijne kunnen kopen hahah die gaat na de zomer vakantie in de verkoop.
Swirlflaps eruit en egr dicht, en bak olie verversen.
Had even moeten wachten had je de mijne kunnen kopen hahah die gaat na de zomer vakantie in de verkoop.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Ja hij is al ready gemaakt door de bedrijf van waar ik hem heb gekocht:) over maandje richting...Atalay schreef:Mooie auto broer,, hayirli olsun.... ook aan het klaar zetten voor Turkije?
Ja het is blijkbaar een goed onderhouden auto alles is nog 100% fabrieksaf alleen de stuur die was zo lelijk die heb ik gelijk veranderd...Pino schreef:Die stoelen ga je wel aan wennen hoor!
Volgens mij heb jij de sportstoelen, zie hieronder
Dit zijn de comfortstoelen
Dit zijn de comfortstoelen
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver