Atalay´s Black Monster Update
Re: Black on Black E60
Kan het idee wel waarderen, allen was een echte natuurlijk het mooiste dan . Mn berichtje nog ontvangen ivm de achterlichten?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Atalay schreef:E60 Krijgt wat meer kleur Remklauwen Goud, en een mooie sticker laten maken!,,
Hij is kei en Kei hard, als je hem weg doet, hoor ik het graag
Dik hoor Atalay
mooie auto!
Hierbij een kleine update;; M6 Velgen, 245-40-19(Ga er toch 255-40-19 opleggen) achter komt nog; 285-35-19
Interieur lijsten zijn Saphirblack gespoten foto's volgen morgen
Ps': De M5 184style zijn tekoop; De velgen zijn werkelijk zo goed als nieuw en gewoon in de originele kleur zilver, er zit nu een laagje plastidip op dit is er zo af te halen. Er liggen goede Michellins Hp3 zomerbanden op. Prijs is bespreekbaar:)
Gr Atalay
Interieur lijsten zijn Saphirblack gespoten foto's volgen morgen
Ps': De M5 184style zijn tekoop; De velgen zijn werkelijk zo goed als nieuw en gewoon in de originele kleur zilver, er zit nu een laagje plastidip op dit is er zo af te halen. Er liggen goede Michellins Hp3 zomerbanden op. Prijs is bespreekbaar:)
Gr Atalay
-
Vond de zwarte wielen er onder dikker staan.
prachtig!
En eindelijk mijn splinternieuwe M6 velgen eronderrrrrr...
Gr Atalay:)
Broer auto klaar om richting turkije te gaan.
black on black is ook dik man maar deze gaat te ver!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 17 jun 2015, 06:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Nah, gaat zeker niet te ver. Nu er geen zwarte velgen meer onder zitten vind ik het een beestachtig mooie auto!
Alleen het vermogen zou voor mij wat te licht zijn, maar qua looks erg geslaagd!
Alleen het vermogen zou voor mij wat te licht zijn, maar qua looks erg geslaagd!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Jaaa, nog even nog wat onderhoud eraan doen en hij staat er weer klaar voor:) tskr ederimOnur40 schreef:Atalay schreef:En eindelijk mijn splinternieuwe M6 velgen eronderrrrrr...
Broer auto klaar om richting turkije te gaan.
haha toch mis ik mijn zwarte velgen hoorrr het is weer even wennen:)).. idd 2.2l voor zo een 5 serie is gewoon te licht.. even doorsparen voor een echteDegids schreef:Nah, gaat zeker niet te ver. Nu er geen zwarte velgen meer onder zitten vind ik het een beestachtig mooie auto!
-
Re: Nieuwe velgen Atalay...
Hoewel ik deze velgen erg dik vind, vond ik de zwarte toch wat mooier staan.
Ik weet niet of je echt naar Turkije gaat, maar als het zo is zal je er ongetwijfeld de blits maken
Ik weet niet of je echt naar Turkije gaat, maar als het zo is zal je er ongetwijfeld de blits maken