Angel Eyes E87
-
Re: Angel Eyes E87
Ik ben al voorzien van DEPO koplampen, Ik heb zelf ook nog een set van Sonar te koop voor de BMW E87 dus mocht er iemand interesse hebben?
-
Hierbij wat fotos van Angel Eyes! :
1.
2.
1.
2.
Als er nog geinteresseerden zijn voor originele xenon koplampen.. Ik heb nog een set gloednieuwe xenon koplampen inc. lampen, starters, lenzen. bij interesse graag mailen of PB plaatsen.
Allen,
Ik zou niet voor de DEPO/s gaan. Ik heb ook hele lang getwijfeld om deze te bestellen (incm. LED Ringen).
Maar toch zijn ze heel duidelijk anders dan het origineel (Logisch) . Ook met APK Keuringen etc krijg je gedonder, ook al is het een goed gekeurd product.
Zeker als je BMW bij de Dealer in onderhoud is. (Zoals ik). Ik heb een BMW 1 serie, 3drs, uit 2010. Alles erop behalve Xenon Verlichting.
Nu heb ik zelf besloten om een Lince Xenon Set. CANBUS te monteren. Met deze setten (H7R/H7) kosten €95,- en je hebt geen storingen of iets.
Dat zie je echt zelden. Aangezien Pilot Xenon bij mij Storing geeft. Ik weet de regels van Xenon maar mijn auto wordt toch pas in 2014 gekeurd dus ik kan
ze tegen die tijd omwisselen in Hallogeen (5min werk).
Hierbij even een foto van mijn auto icm Xenon: http://www.lince.nl/getImage.aspx?ID=947" onclick="window.open(this.href);return false;
(De krassen op mijn auto zijn gezichtsbedrog, aangezien hij helemaal nieuw is, zit nog geen krasje op!, komt door mijn Blackberry)
Groeten Stef
Ik zou niet voor de DEPO/s gaan. Ik heb ook hele lang getwijfeld om deze te bestellen (incm. LED Ringen).
Maar toch zijn ze heel duidelijk anders dan het origineel (Logisch) . Ook met APK Keuringen etc krijg je gedonder, ook al is het een goed gekeurd product.
Zeker als je BMW bij de Dealer in onderhoud is. (Zoals ik). Ik heb een BMW 1 serie, 3drs, uit 2010. Alles erop behalve Xenon Verlichting.
Nu heb ik zelf besloten om een Lince Xenon Set. CANBUS te monteren. Met deze setten (H7R/H7) kosten €95,- en je hebt geen storingen of iets.
Dat zie je echt zelden. Aangezien Pilot Xenon bij mij Storing geeft. Ik weet de regels van Xenon maar mijn auto wordt toch pas in 2014 gekeurd dus ik kan
ze tegen die tijd omwisselen in Hallogeen (5min werk).
Hierbij even een foto van mijn auto icm Xenon: http://www.lince.nl/getImage.aspx?ID=947" onclick="window.open(this.href);return false;
(De krassen op mijn auto zijn gezichtsbedrog, aangezien hij helemaal nieuw is, zit nog geen krasje op!, komt door mijn Blackberry)
Groeten Stef
Dat is nou juist waarom je een H7R lamp moet monteren. Dit heeft geen strooilicht. Ik was ook altijd tegen die Xenon Lampen.
Geloof mij bij Lince de H7R Lampen zijn een wereld-uitvinding. Deze lampen kun je bijna nergens krijgen na mijn weten.
Advies!
Bye Stef
Geloof mij bij Lince de H7R Lampen zijn een wereld-uitvinding. Deze lampen kun je bijna nergens krijgen na mijn weten.
Advies!
Bye Stef
Judaz.
Je hebt veel troep inderdaad op de Markt met After Xenon Verlichting.
Zoals ik al reageerde op je bericht op vorig forum bericht. Heb je tegenwoordig H7R lampen (Introduceert by Lince) deze hebben geen strooilicht.
Dat betekend daar de speciale stikker op de lamp verblind je geen tegen-liggers. Aangezien ik daar zelf ook een hekel aan heb.
De H7R lampen kun je bijna nergens kopen. Het is een dikke aanrader!
Ik weet dat de Volvo daar nu ook gebruik van maakt. (in Open Koplampen)
Dit is een foto van een H7R lamp: http://www.lince.nl/getImage.aspx?id=56 ... 4,99incl.)
Ik snap wat je bedoeld met die andere lampen!
Bye Stef
Je hebt veel troep inderdaad op de Markt met After Xenon Verlichting.
Zoals ik al reageerde op je bericht op vorig forum bericht. Heb je tegenwoordig H7R lampen (Introduceert by Lince) deze hebben geen strooilicht.
Dat betekend daar de speciale stikker op de lamp verblind je geen tegen-liggers. Aangezien ik daar zelf ook een hekel aan heb.
De H7R lampen kun je bijna nergens kopen. Het is een dikke aanrader!
Ik weet dat de Volvo daar nu ook gebruik van maakt. (in Open Koplampen)
Dit is een foto van een H7R lamp: http://www.lince.nl/getImage.aspx?id=56 ... 4,99incl.)
Ik snap wat je bedoeld met die andere lampen!
Bye Stef
Ik heb ook depos gemonteerd icm met xenon 6000K, en halogene corona ringen. Totaal geen problemen mee, niet verblindend en best een leuke oplossing als je voor leuk geld. De OEM zijn wel beter en mooier, maar achteraf niet te betalen. Heb ik er ook niet voor over gehad. Ik heb ook een volle Einser High Executive met -Paket, alles op, behalve Xenon, en dat mist gewoon. Al is het maar voor de lens.
Maar nogmaals, geen storingen of verblindend (nog nooit grootlicht gehad van tegenliggers!).
Maar nogmaals, geen storingen of verblindend (nog nooit grootlicht gehad van tegenliggers!).
Hi,
Ik vind ook de Depo's niet orgineel tonen zoals OEM Xenonlampen tonen.
Als je deze vervangt in LED Versie, zie je 4 puntjes van de LEDs.
Ik houdt het gewoon bij mijn Aftermarket Xenon H7R 6000K.
Bye Stef
Ik vind ook de Depo's niet orgineel tonen zoals OEM Xenonlampen tonen.
Als je deze vervangt in LED Versie, zie je 4 puntjes van de LEDs.
Ik houdt het gewoon bij mijn Aftermarket Xenon H7R 6000K.
Bye Stef
Ze tonen idd niet helemaal als origineel maar prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. OEM is wel goed!
een kennis van me heeft ook lampen omgebouwd van halogeen met xenon en angeleyes, meen dat hij deze heeft gekocht
http://www.carled.nl/verlichting/koplam ... hrome.html
Lampen hebben een goede lichtopbrengst.
Meen dat hij wel een xenonset heeft gemonteerd die geschikt is voor canbus, wanneer hij deze niet gebruikte kreeg hij een foutmelding.
http://www.carled.nl/verlichting/koplam ... hrome.html
Lampen hebben een goede lichtopbrengst.
Meen dat hij wel een xenonset heeft gemonteerd die geschikt is voor canbus, wanneer hij deze niet gebruikte kreeg hij een foutmelding.
Hallo,
Momenteel al wat meer bekend over de kwaliteit angel eyes lampen? Ik hoor iedereen steeds praten over DEPO, ken het niet namelijk. Ik zit te kijken naar dit setje: http://www.navaudio.nl/products/-BMW-1- ... wgodv10A9A
Hoor graag wat jullie daar van vinden.
Momenteel al wat meer bekend over de kwaliteit angel eyes lampen? Ik hoor iedereen steeds praten over DEPO, ken het niet namelijk. Ik zit te kijken naar dit setje: http://www.navaudio.nl/products/-BMW-1- ... wgodv10A9A
Hoor graag wat jullie daar van vinden.
Ik heb zelf de DEPO's ik ben er zeer over te spreken. Werken goed in begin beetje condens maar dit is nu volledig weg..
Heb ze gekocht bij HL Automotive uit Ede. Daar ook de Xenon set erbij gekocht.
Ik hoor sommige over dat je verschil ziet maar ik vind dat zelf eigenlijk mee vallen.. De Angel Eyes zijn blauw en de standaard ringen zijn geel-ig (tenminste van de 120i waar ik ze mee heb vergeleken) en de knipperlichtlenzen zijn wit/helder maar dat is alleen maar positief.
Ik heb zelf geen koplampsproeiers maar bij de BMW tijden de APK er niets over gehoord eigenlijk.
Heb ze gekocht bij HL Automotive uit Ede. Daar ook de Xenon set erbij gekocht.
Ik hoor sommige over dat je verschil ziet maar ik vind dat zelf eigenlijk mee vallen.. De Angel Eyes zijn blauw en de standaard ringen zijn geel-ig (tenminste van de 120i waar ik ze mee heb vergeleken) en de knipperlichtlenzen zijn wit/helder maar dat is alleen maar positief.
Ik heb zelf geen koplampsproeiers maar bij de BMW tijden de APK er niets over gehoord eigenlijk.
Ik was ook even nieuwsgierig en heb contact gehad met BMW.
Ik citeer:
"Voor de corona-ringen van BMW moet je inderdaad xenon gaan in bouwen en de kosten daarvan bedragen ongeveer een €3500,00 incl."
Ik citeer:
"Voor de corona-ringen van BMW moet je inderdaad xenon gaan in bouwen en de kosten daarvan bedragen ongeveer een €3500,00 incl."
BMW E87 LCI | 116i 122 pk | 2009
-
Is dit zo verkeerd?
Depo met Pilot Pro H7 8000k
Depo met Pilot Pro H7 8000k
BMW E87 118D | 2009 | 2.0 TDI 136pk 6 bak |
Nope! Is dat een h7r lamp?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 17 jun 2015, 06:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking