Dennis E60 530i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Dennisflo

Dennis E60 530i

Bericht door Dennisflo » 21 jun 2015, 21:29

Goedeavond,

Ik ben Dennis van der Voort 33 jaar, en sinds kort weer in het bezit van een Bimmer, 530i E60 Olivin metallic.
In het verleden heb ik een e30 touring gehad, maar deze moest helaas plaats maken voor een Opel astra station :gek:
Na een jaar of 5 hierin gereden te hebben, nu eindelijk weer een echte auto :amen:

Groeten Dennis

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: Dennis E60 530i

Bericht door Bart70 » 21 jun 2015, 21:35

Welkom hier Dennis !

Yessss, weer een E60 rijder er bij hier :duim:

Mooie wagen, de kleur al een paar keer in het echt gezien, erg mooi, irl stuk mooier dan op de foto, je ziet ze ook niet zoveel.

Heb je nog plannen met de wagen ? En eventueel nog meer fotootjes ? Ben ook benieuwd naar je interieur.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zsm proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”