pixelreparatie
pixelreparatie
hallo allemaal weet iemand hier op het forum die pixel reparatie uit kan voeren tegen een redelijke prijsje ik heb wel eens gelezen dat iemand dat kon weet alleen niet waar meer het gaat om het het type e39 520i atomaat sedan er valt echt slecht te lezen ik hoor graag u reacties alvast van harte bedankt
Re: pixelreparatie
In den helder heb je DE pixel hersteller.
Voor 125 euro met levenslang garantie, ik ga binnenkort ook er naar toe.
Voor 125 euro met levenslang garantie, ik ga binnenkort ook er naar toe.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Hallo beste Nassje en M43,
Ga eens kijken op MP, daar heeft Jurjen wat voorbeelden staan van pixel reparaties.
Dit is echt de aangewezen man, hij repareert dat pixel probleem wel, en ik kan u verklappen, dat dit echt vakwerk is.
Ik had in het begin van het jaar een pixel probleem met de MID display in de midden console, ook het wel bekende pixel uitval.
Ik heb dus contact opgenomen met Jurjen, en het probleem uitgelegd aan hem.
Ik heb dus een gerepareerd MID display toegestuurd gekregen, en deze gemonteerd, en de defecte MID weer netjes retour gestuurd naar Jurjen in Den Helder.
Het probleem is dus verholpen, en dit dankzij Jurjen, de expert in dit soort pixel problemen.
U krijgt uiteraard garantie op de wissel display.
Dus neem snel contact op met Jurjen, en uw display problemen echt tot het verleden.
Ik ben dus echt 100 % tevreden met deze service van Jurjen.
Met vriendelijke groet,
Ad
Ga eens kijken op MP, daar heeft Jurjen wat voorbeelden staan van pixel reparaties.
Dit is echt de aangewezen man, hij repareert dat pixel probleem wel, en ik kan u verklappen, dat dit echt vakwerk is.
Ik had in het begin van het jaar een pixel probleem met de MID display in de midden console, ook het wel bekende pixel uitval.
Ik heb dus contact opgenomen met Jurjen, en het probleem uitgelegd aan hem.
Ik heb dus een gerepareerd MID display toegestuurd gekregen, en deze gemonteerd, en de defecte MID weer netjes retour gestuurd naar Jurjen in Den Helder.
Het probleem is dus verholpen, en dit dankzij Jurjen, de expert in dit soort pixel problemen.
U krijgt uiteraard garantie op de wissel display.
Dus neem snel contact op met Jurjen, en uw display problemen echt tot het verleden.
Ik ben dus echt 100 % tevreden met deze service van Jurjen.
Met vriendelijke groet,
Ad
hoi ade39 kun je de link sturen a.u.b dan kunnen we zo snel als het kan contact met de persoon op nemen alvast bedankt groetjes m43
hoi hartelijk bedankt heb gelijk een afspraak kunnen regelen 11 julli om 11.00 uur moet ik er zijn geweldig gewoon mijn display kan gewoon blijven zitten dat is goed nieuws en niet duur bedankt allemaal houd jullie wel op de hoogte als ie dit gedaan heeft zal van het weekende wat fotos erop zetten hoe die er nu uit ziet en straks als ie klaar is groetjes
Hallo beste Bart,
Hartelijk dank voor uw reactie, erg gemakkelijk uw geplaatste link.
Met vriendelijke groet,
Ad
Hartelijk dank voor uw reactie, erg gemakkelijk uw geplaatste link.
Met vriendelijke groet,
Ad
Jurjen heeft mijne ook gedaan meer dan een jaar geleden en deze werken nog perfect
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Hallo beste Bart70,
Zo is het maar net.
En, dat lukt ook erg goed zelfs.
Een forum waar men respect heeft voor elkaar, en elkaar helpt waar het maar kan.
Dat zie ik erg graag, en ben ook blij dat het allemaal zo verloopt.
Hopelijk houden we dit nog decenia vol.
Fijne avond allen.
Met vriendelijke groet,
Ad
Zo is het maar net.
En, dat lukt ook erg goed zelfs.
Een forum waar men respect heeft voor elkaar, en elkaar helpt waar het maar kan.
Dat zie ik erg graag, en ben ook blij dat het allemaal zo verloopt.
Hopelijk houden we dit nog decenia vol.
Fijne avond allen.
Met vriendelijke groet,
Ad
Hallo beste BartS,
Ja, vakmanschap is de beste reclame.
Ik heb dus een MID display geruild met Jurjen, een gereviseerd exemplaar toegestuurd gekregen, en gewisseld, de oude retour naar Jurjen.
Ik ben dus ook 100 % tevreden, over het werk van Jurjen.
Met vriendelijke groet,
Ad
Ja, vakmanschap is de beste reclame.
Ik heb dus een MID display geruild met Jurjen, een gereviseerd exemplaar toegestuurd gekregen, en gewisseld, de oude retour naar Jurjen.
Ik ben dus ook 100 % tevreden, over het werk van Jurjen.
Met vriendelijke groet,
Ad
- Wijker 535i V8
Hallo,
Ik ben ook zeer tevreden met dit forum echt toppertje!! Heb de link in mijn favorieten gezet want ik heb ook last van ligt pixel verlies maar dan in het tellerhuis wel ligt dus kan nog redelijk goed lezen maar zeker een ding om ook nog aan te pakken.
Mvg Mark,
Ik ben ook zeer tevreden met dit forum echt toppertje!! Heb de link in mijn favorieten gezet want ik heb ook last van ligt pixel verlies maar dan in het tellerhuis wel ligt dus kan nog redelijk goed lezen maar zeker een ding om ook nog aan te pakken.
Mvg Mark,
Hallo ik he ook problemen met de pixels, maar mijn andere vraag is of me bc het wel doet.
want het bereik met me brandstof is goed dit doet het gewoon maar de rest niet.
Dus geen datum alleen een streep gee tripteller en gemiddeld verbruik ook gewoon strepen enz enz
want het bereik met me brandstof is goed dit doet het gewoon maar de rest niet.
Dus geen datum alleen een streep gee tripteller en gemiddeld verbruik ook gewoon strepen enz enz
Hallo beste Vehiid,
Ik heb het idee dat bij u wel erg veel pixels defect zijn.
Als u al enkel strepen te zien krijgt, dan is dat display wel aan revisie toe.
Dat u het bereik wel kan aflezen, dan zullen net die pixels nog wel werken.
Heeft u de datum en de tijd ingesteld, en werkt dit dan ook niet, krijgt u dan ook strepen te zien?
Als dit zo is, dan zou ik de link die Bart70 heeft geplaatst eens proberen, en eens contact op nemen met Jurjen.
Het word dus enkel maar slechter met defecte pixels, went er zullen er steeds meer weg vallen, beter zal het dus nooit gaan worden.
Succes.
Ik wens u allen een heel fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Ad
Ik heb het idee dat bij u wel erg veel pixels defect zijn.
Als u al enkel strepen te zien krijgt, dan is dat display wel aan revisie toe.
Dat u het bereik wel kan aflezen, dan zullen net die pixels nog wel werken.
Heeft u de datum en de tijd ingesteld, en werkt dit dan ook niet, krijgt u dan ook strepen te zien?
Als dit zo is, dan zou ik de link die Bart70 heeft geplaatst eens proberen, en eens contact op nemen met Jurjen.
Het word dus enkel maar slechter met defecte pixels, went er zullen er steeds meer weg vallen, beter zal het dus nooit gaan worden.
Succes.
Ik wens u allen een heel fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Ad
Valt beste mee met de dode pixels, bijv datum staat er datum------
Tripriller ook en dan alleen maar strepen, maar brandstofbereik staat bijna de hele tekst behalve een klein beetje op de K.
Hoe moet je de bc bedienen en die getalllen resetten zoals het gemiddeld verbuik, staat altijd op 17Lper 100km kan nooit klopen
Tripriller ook en dan alleen maar strepen, maar brandstofbereik staat bijna de hele tekst behalve een klein beetje op de K.
Hoe moet je de bc bedienen en die getalllen resetten zoals het gemiddeld verbuik, staat altijd op 17Lper 100km kan nooit klopen