Ben Kaner, 22 jaar, tweedejaars student aan de Haagse Hogeschool (Business, IT and Management) en woon in de buurt van Zoetermeer
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Toen ik net mijn rijbewijs had, begon het pret bij mij met een groen metallic E46 318i uit '98. Na 240k op de klok vond mijn pa het mooi en verkochten we de auto.
Daarna een Corsa uit 2008 gehad, lekker zuinig en zag er wel leuk uit.
Daarna Corsa ingeruild op een 'papas' autotje, namelijk een Mercedes E280cdi uit 2008. Mooi met sportpakket e.d.
Daar heb ik geproefd van het genot van een 6 cilinder
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Maar.... Toen snel de auto verkocht want begon kuren te vertonen en ja... Mercedes he
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Hierna heb ik een Lupo 3L gekocht, naar mijn smaak aangepast en ook weer verkocht omdat ik weer wat groters wilde rijden.
Vorig jaar heb ik dus een Golf gekocht, heerlijke auto en ook weer naar mijn smaak aangepast.
Dit heb ik ervan kunnen maken.
Maar tijden veranderen en ik begin minder te rijden. Rij nu ongeveer 300km per week, en dat is echt de max, dus een diesel is overbodig. Golf staat as we speak te koop en ben opzoek naar.. Jawel! een heerlijke 6 in lijn
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Naar wat ben ik precies op zoek?
BMW
een 1 reeks, dan wordt het een 130i (must 5-deurs)
een 3 reeks, dan wordt het een 325i of 330i (wel E90, geen coup of cabrio)
een 5 reeks, dan wordt het een 530i of 545i (ja, V8 mag ook
![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)
Ik heb een lange tijd om te zoeken, geen haast, en wil echt een BMW halen die goed gevuld is in de opties. Mijn 'eisen' zijn dan ook op zijn minst schuifdakje, lederen zetels met memory, xenon en automaat.
Dit is mijn voorstelronde, see you soon!
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)