E39 523I Touring Artiksilber: Onverwachts, maar verkocht P6*
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Foto voor en na. P4*
Bedankt, ja was helemaal in Maarssen maar het is gelukt.
Auto rijdt gewoon weer en staat weer voor de deur.
Toevallig een foto gemaakt waarbij goed de voor (aanschaf) en na (nu) te zien.
Achterzijde verlaagd via software met zo'n 20mm en voor 30mm eibach.
Auto rijdt gewoon weer en staat weer voor de deur.
Toevallig een foto gemaakt waarbij goed de voor (aanschaf) en na (nu) te zien.
Achterzijde verlaagd via software met zo'n 20mm en voor 30mm eibach.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje
______________
Nassje
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Foto voor en na. P4*
Dat ziet er echt tof uit.
Exit: E28 535i zwart metallic 1985, E39 520i H5 Touring Oxfordgrün Metallic
In: E39 528iA Cosmoblack metallic 1998 zwart leer sport interieur
In: E39 528iA Cosmoblack metallic 1998 zwart leer sport interieur
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Foto voor en na. P5*
Volgens mij precies goed zo, niet te laag en netjes
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Foto voor en na. P5*
Inderdaad hij zit op bp
Nog gelukt met je lenzen?
Nog gelukt met je lenzen?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Foto voor en na. P5*
Helemaal TOP ziet er waanzinnig uit zo ik zeg niks meer aan doen
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Foto voor en na. P5*
... en toch prefereer ik OEM
Geen valse lucht problemen meer?
Geen valse lucht problemen meer?
If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Re: E39 523I Touring Artiksilber:Koelings probleem. Foto's P
Thnx heren ben zeker blij met hoe de bmw erbij staat.
Alleen de afgelopen dagen toch wel veel problemen met de motorkoeling.
Zoals bekend was het in eerste instantie de expansievat en gezien ik gewoon thuis ben aangekomen leek het ook goed.
Maar helaas de volgende dag wou ik me auto wassen en opeens zie ik me naald beetje naar rechts schieten (niet in t rood) en melding kvs laag. Dus ik aan de kant en weer t zelfde probleem dat het bij de expansievat eruit knalt.
Laten afkoelen en naar huis gereden en visco getest, deze is helemaal goed gelukkig.
Thermostaat besteld en ook gelijk maar de waterpomp.
Vervangen en beide thermostaat getest en de ouwe ging niet open dus blijkbaar was dat de boosdoener.
Maar nee hor, eenmaal klaar lukte ontluchten amper en het bleef weer lekken bij de expansievat.
Plus opeens het probleem (bij ontluchten was de linkerkant neus gekrikt) dat m'n linkerachter balg op tilt sloeg en elke keer maar op zijn max ging pompen...
Werd ff helemaal gek van
Ik wist het ff niet meer, dus Dennis Beld en Patrick Visser ingeschakeld
Eerst onderstel gereset en kijk hoe het ff stond...
DIKKE PORNO!!!!!
Na reset helemaal goed weer
Dennis zag t lekken bij de expansievat en het leek gewoon dat de radiateur defect was dus een zo goed als nieuwe radiateur erin geflikkert en ja hor nu ist helemaal goed. Kan ook niet anders gezien nu alles vervangen is
Super blij uiteindelijk en kan ik weer als een baas in me E39 toeren.
Alleen de afgelopen dagen toch wel veel problemen met de motorkoeling.
Zoals bekend was het in eerste instantie de expansievat en gezien ik gewoon thuis ben aangekomen leek het ook goed.
Maar helaas de volgende dag wou ik me auto wassen en opeens zie ik me naald beetje naar rechts schieten (niet in t rood) en melding kvs laag. Dus ik aan de kant en weer t zelfde probleem dat het bij de expansievat eruit knalt.
Laten afkoelen en naar huis gereden en visco getest, deze is helemaal goed gelukkig.
Thermostaat besteld en ook gelijk maar de waterpomp.
Vervangen en beide thermostaat getest en de ouwe ging niet open dus blijkbaar was dat de boosdoener.
Maar nee hor, eenmaal klaar lukte ontluchten amper en het bleef weer lekken bij de expansievat.
Plus opeens het probleem (bij ontluchten was de linkerkant neus gekrikt) dat m'n linkerachter balg op tilt sloeg en elke keer maar op zijn max ging pompen...
Werd ff helemaal gek van
Ik wist het ff niet meer, dus Dennis Beld en Patrick Visser ingeschakeld
Eerst onderstel gereset en kijk hoe het ff stond...
DIKKE PORNO!!!!!
Na reset helemaal goed weer
Dennis zag t lekken bij de expansievat en het leek gewoon dat de radiateur defect was dus een zo goed als nieuwe radiateur erin geflikkert en ja hor nu ist helemaal goed. Kan ook niet anders gezien nu alles vervangen is
Super blij uiteindelijk en kan ik weer als een baas in me E39 toeren.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje
______________
Nassje
Re: E39 523I Touring Artiksilber:Koelings probleem. Foto's P
kijk goed bezig, zou jammer zijn dat na al de moeite je weer niet kon toeren.
groeten loentje
groeten loentje
BMW e39 540i touring 2001
BMW e30 325i cabriolet 1987
BMW 323i baur 1980 (wacht op restauratie)
BMW e12 520/4 1973
BMW 2000 touring 1973 (wacht op restauratie)
BMW 2002 sedan 1969 (in restauratie)
BMW e30 325i cabriolet 1987
BMW 323i baur 1980 (wacht op restauratie)
BMW e12 520/4 1973
BMW 2000 touring 1973 (wacht op restauratie)
BMW 2002 sedan 1969 (in restauratie)
Re: E39 523I Touring Artiksilber:Koelings probleem. Foto's P
Koeling is altijd een lastig probleem. Ik heb bij mijn vorige bmw e28 ook veel gehad. Uiteindelijk ook alles vervangen. Nog niet helemaal het gewenste resultaat. Maar meer dan omdat de auto het niet fijn vond in files en de stad rijden.
Exit: E28 535i zwart metallic 1985, E39 520i H5 Touring Oxfordgrün Metallic
In: E39 528iA Cosmoblack metallic 1998 zwart leer sport interieur
In: E39 528iA Cosmoblack metallic 1998 zwart leer sport interieur
Re: E39 523I Touring Artiksilber:Koelings probleem. Foto's P
Thnx heren, bij mij moet het ook gewoon goed zijn.
Ik kan bijvoorbeeld niet rijden met een airbag lampje aan, wordt stront ziek van meldingen en defecten
Auto moet gewoon goed zijn anders moet je geen bmw rijden
Gister ff een testritje gemaakt naar m'n ouders (belgie) en daar gelijk maar de water vervangen voor kvs.
Had namelijk 60 euro aan kvs weggegooid en de laatste keer toch maar eerst water en toen bleef het wel goed hor
Gelijk ook een nieuwe niveau sensor voor in de expansievat want deze gaf elke keer kvs prufen
Staat nu er helemaal strak bij en heeft het zonder problemen gedaan. (kleine rit 300km)
En ja al de overige auto's wat je ziet zijn van m'n ouders
1 serie urban, f10 525D, 318i cabrio, 325i cabrio mijn E39 en nog een auto zakelijke auto rechtsachter een zilvere golf 6
Ik kan bijvoorbeeld niet rijden met een airbag lampje aan, wordt stront ziek van meldingen en defecten
Auto moet gewoon goed zijn anders moet je geen bmw rijden
Gister ff een testritje gemaakt naar m'n ouders (belgie) en daar gelijk maar de water vervangen voor kvs.
Had namelijk 60 euro aan kvs weggegooid en de laatste keer toch maar eerst water en toen bleef het wel goed hor
Gelijk ook een nieuwe niveau sensor voor in de expansievat want deze gaf elke keer kvs prufen
Staat nu er helemaal strak bij en heeft het zonder problemen gedaan. (kleine rit 300km)
En ja al de overige auto's wat je ziet zijn van m'n ouders
1 serie urban, f10 525D, 318i cabrio, 325i cabrio mijn E39 en nog een auto zakelijke auto rechtsachter een zilvere golf 6
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje
______________
Nassje
Re: E39 523I Touring Artiksilber:Koelings probleem. Foto's P
Hahaha, verleidelijk om af en toe eens een wagen van je ouders mee te pakken
Re: E39 523I Touring Artiksilber:Facelift koplampen. Foto's
Hahaha ja de Caab 325i lijkt me wel leuk
Vandaag motorkapkabel gebroken bij de hendel interieur, gelijk vervangen stelt weinig voor.
Nieuwe koplampen gehaald, hella uiteraard
Nu nog opzoek naar een facelift voorbumper.
Vandaag motorkapkabel gebroken bij de hendel interieur, gelijk vervangen stelt weinig voor.
Nieuwe koplampen gehaald, hella uiteraard
Nu nog opzoek naar een facelift voorbumper.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
______________
Nassje
______________
Nassje
- Blackthunder
- Berichten: 350
- Lid geworden op: 06 mei 2014, 15:14