Vind die foto van het dashboard erg mooi

Coderen is gewoon de beste manier en zo hoort het ook maar voor dit stuk is echt specifieke kennis nodig omdat je met security issues zit. Ik zeg niet dat ik het kan maar ik weet wel hoe het in elkaar steekt. Feit blijft dat je met een emulator er tussen ook een werkend systeem hebt.avdakker schreef:Ik heb begrepen van andere codeurs in Nederland (na verschillende personen aangeschreven te hebben) dat coderen niet de beste manier blijkt voor deze CIC.
Updaten van de kaart is gewoon mogelijk. Mocht je met deze emulator een fsc nodig hebben, mail me je 1B bestand krijg je van mij kosteloos de code.avdakker schreef: Blijkbaar is het updaten van kaarten dan niet mogelijk?
Bij mijn vorige CIC was het een kwestie van de VIN uitlezen van de CIC in de wagen en hierop de FSC code te laten aanmaken. Neemt echter niet weg dat daar ook een emulator achter zat.
Ik verwacht hem deze week binnen, ben benieuwd of een FSC code dan nog nodig is. Volgens de leverancier van de emulator niet. We zullen zien, ben daar nog een beetje sceptisch over.
For CIC (1B File):
In the Parameter section enter:
1. Diagnostic Address (hex) = 0x63
2. Click on the Identify button and the Base variant HU_CIC will be populated
3. Application ID for NBT= 0x1B
4. Upgrade Index = 0x1
In the Action section:
5. Select Store FSC and move from left to the right
6. Click on the Read button
7. Click Save and and name the file in the following format XXXXXXX.fsc where XXXXXXX is last seven letters/numbers of your VIN or your donor CIC vin if you have retrofitted the CIC.