Jaap E61 545i 2004

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kouw

Jaap E61 545i 2004

Bericht door kouw » 09 jul 2015, 19:31

Hoi allemaal,

Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een E61 - 545i. Bouwjaar 2004 met 69000 km op de teller. Het is mijn eerste BMW.
Ben erg blij met de verkeerde beslissing om nog één keer in mijn leven een vette V8 te rijden voordat het niet meer mag en we allemaal elektrisch moeten rijden.
Ik ben 54 jaar jong en heb vrouw en 3 kids.

Groeten vanuit de mooiste auto die ik ken,

Jaap

Bart70
Contacteer:

Re: Jaap E61 545i 2004

Bericht door Bart70 » 09 jul 2015, 20:49

Welkom hier Jaap !

Een E61 is zowieso een supermooie wagen natuurlijk, en een 545i is natuurlijk heel erg gaaf :duim:

Ik dacht dat de mijne uit 2004 niet veel kilometers had, maar de jouwe heeft er wel erg weinig, maar dat zal komen omdat de jouwe een heel stuk duurder is om te rijden met de benzineprijzen die we hier hebben ;)

Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier !

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers en welkom bij de E61 rijders :duim:

p.s. ik heb je topictitel iets aangepast voor het overzicht hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Jaap E61 545i 2004

Bericht door mieske90 » 13 jul 2015, 19:25

Welkom Jaap,

dat is een hele serieuze wagen, met een zeer mooie kilometerstand.

maar over dat elektrisch rijden daar ga ik nooit aan mee doen, no way.

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”