Dat hoop ik ook Maar je hebt in ieder geval hier geen zorgen meer overRyanAtwood schreef: Hopelijk was dit voorlopig het laatste wat ik heb moeten vervangen aan de auto, wil de rest van het jaar eigenlijk er niet te veel meer aan uitgeven
BMW 535D E61 High-Executive 2005 Titangrau
Re: BMW 535D E61 High-Executive 2005 Titangrau
Hoop het voor je. Geniet er maar van want er kan zomaar weer wat nieuws komen.
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
Hallo kan iemand mij vertellen waar ik mijn koplampen kan laten polijsten in de buurt van arnhem. Dat adres in nijkerk mag ook voor €25,- per lamp. Alvast bedankt gr. Dirk
Even een pm naar Degids sturen, die is in Nijkerk geweest
Ik heb de mijne in Apeldoorn laten doen. 50 euro voor een setje.
Even denken, volgens mij heette ie Apeldoornse Poets Centrale. Adverteert ook op Marktplaats want zo had ik hem gevonden.
Even denken, volgens mij heette ie Apeldoornse Poets Centrale. Adverteert ook op Marktplaats want zo had ik hem gevonden.
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Dank voor de reacties
- RyanAtwood
Van het weekend zie ik ineens dat er water staat in de bak linksachter in de kofferruimte. Gelukkig maar een klein beetje en alleen in die bak, versterker die er vlak naast zit was nog droog.
Vandaag de DIY weer opgesnord en dan toch echt nu de afvoerslangen nakijken.
Schroeven gingen gemakkelijk los, de kunststof plug onderaan de bumper was al zo vergaan aan allebei de kanten dat deze niet los te krijgen was, dus die maar gesloopt.
Bumper los gekregen en tadaa:
Dopjes zaten er nog op. Die eraf gehaald en een stukje van de slang weggesneden, daarna beetje knijpen en alle rotzooi kwam er zo uit met een slootje water erachteraan.
Panodak open gezet en aan beide kanten wat water in de goten gegoten, kwam er netjes aan de achterkant weer uit.
Gelijk aan de voorkant ook doorgegoten, kwam er ook netjes bij de deur weer uit. Ik kan weer met een gerust hart de auto wassen
Vandaag de DIY weer opgesnord en dan toch echt nu de afvoerslangen nakijken.
Schroeven gingen gemakkelijk los, de kunststof plug onderaan de bumper was al zo vergaan aan allebei de kanten dat deze niet los te krijgen was, dus die maar gesloopt.
Bumper los gekregen en tadaa:
Dopjes zaten er nog op. Die eraf gehaald en een stukje van de slang weggesneden, daarna beetje knijpen en alle rotzooi kwam er zo uit met een slootje water erachteraan.
Panodak open gezet en aan beide kanten wat water in de goten gegoten, kwam er netjes aan de achterkant weer uit.
Gelijk aan de voorkant ook doorgegoten, kwam er ook netjes bij de deur weer uit. Ik kan weer met een gerust hart de auto wassen
Mijn showroom: BMW E61 535D 2005
Phieuw, dat is nog eens geluk hebben. Mooi dat je dit tijdig gezien hebt.
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
Daar kom je idd op tijd achter . Volgende week flink wat regenbuien voorspeld dus dan had je kofferbak wellicht blank kunnen staan .
- RyanAtwood
Nou ja, het gekke is dat ik 'm al een tijdje heb en dat het echt wel hard geregend heeft zo nu en dan + auto wassen, en toen nergens last van gehad.. Hoe dat het nu ineens daar zo terecht komt..
Maar goed, hier kan het nu in ieder geval niet meer aan liggen
Maar goed, hier kan het nu in ieder geval niet meer aan liggen
- RyanAtwood
Vandaag de airco een servicebeurt laten geven bij Gijsbertsen.
Ga vrijdag op vakantie met de Bimmer en wil niet ergens in het buitenland met 40 graden zonder airco komen te staan.
Hij werd nog wel gewoon goed koud dus puur uit voorzorg naar laten kijken.
Met een kleine 3 kwartier stond ik weer buiten, airco weer helemaal afgevuld en op druk. Er was al meer dan de helft van het gas verdwenen dus toch geen slechte keuze geweest om te laten servicen. Zonder gekkigheid kan de airco er in ieder geval weer een tijd tegenaan!
Ga vrijdag op vakantie met de Bimmer en wil niet ergens in het buitenland met 40 graden zonder airco komen te staan.
Hij werd nog wel gewoon goed koud dus puur uit voorzorg naar laten kijken.
Met een kleine 3 kwartier stond ik weer buiten, airco weer helemaal afgevuld en op druk. Er was al meer dan de helft van het gas verdwenen dus toch geen slechte keuze geweest om te laten servicen. Zonder gekkigheid kan de airco er in ieder geval weer een tijd tegenaan!
Hoor je veel vaker, dat hij nog wel koelt maar dat bij een service beurt blijkt dat er veel gas verdwenen is.
Prima zaak dat je het onderhoud hebt laten doen want dat is alleen maar goed voor je pomp!!
Een goede vakantie gewenst!!
Gr,
Vincent
Prima zaak dat je het onderhoud hebt laten doen want dat is alleen maar goed voor je pomp!!
Een goede vakantie gewenst!!
Gr,
Vincent
- RyanAtwood
Ondertussen halverwege de vakantie, tijd voor een korte update.
Na zo'n 35 uur onderweg te zijn geweest hebben we Istanbul bereikt, pure rijtijd was ongeveer 29 uur.
Na een dag daar te zijn gebleven doorgereden naar de eindbestemming; Antalya.
Daar al een paar dagen rondgereden voor ik deze foto maakte, dus gemiddelden zijn allemaal lager geworden:
Heb alle tankbonnetjes bewaard, verbruik komt uit op gemiddeld precies 1 op 13.1, dus de boordcomputer is wat dat betreft erg nauwkeurig.
Hebben niet sneller gereden dan 120/130 (hadden geen haast), met 3 man plus auto vol bagage en rotzooi, dus vind het zelf niet tegenvallen.
Op de terugweg is de auto minder vol en is het gewoon gaan, eens zien hoe de Bimmer zich houdt op de autobahn..
Terug rijden we door oa Griekenland en Kroatië, bij thuiskomst staat er denk ik in totaal zo'n 8000km extra op de klok.
Tot nu toe nergens problemen mee, ook hier in de bergen met 40+ graden Celsius en op slechte gravelwegen nergens last van gehad. Alleen in DE op de snelweg dat het iDrive systeem ineens opnieuw opstartte, daarna er geen last meer van gehad
Top auto voor een top vakantie
Na zo'n 35 uur onderweg te zijn geweest hebben we Istanbul bereikt, pure rijtijd was ongeveer 29 uur.
Na een dag daar te zijn gebleven doorgereden naar de eindbestemming; Antalya.
Daar al een paar dagen rondgereden voor ik deze foto maakte, dus gemiddelden zijn allemaal lager geworden:
Heb alle tankbonnetjes bewaard, verbruik komt uit op gemiddeld precies 1 op 13.1, dus de boordcomputer is wat dat betreft erg nauwkeurig.
Hebben niet sneller gereden dan 120/130 (hadden geen haast), met 3 man plus auto vol bagage en rotzooi, dus vind het zelf niet tegenvallen.
Op de terugweg is de auto minder vol en is het gewoon gaan, eens zien hoe de Bimmer zich houdt op de autobahn..
Terug rijden we door oa Griekenland en Kroatië, bij thuiskomst staat er denk ik in totaal zo'n 8000km extra op de klok.
Tot nu toe nergens problemen mee, ook hier in de bergen met 40+ graden Celsius en op slechte gravelwegen nergens last van gehad. Alleen in DE op de snelweg dat het iDrive systeem ineens opnieuw opstartte, daarna er geen last meer van gehad
Top auto voor een top vakantie
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Klinkt goed man! Mijn 2 x Spanje gingen ook zonder problemen. Echt een vakantie auto inderdaad, die 2005 535d!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic