Oud en nieuw E61/Sold
-
Re: Oud en nieuw E61/ Kleine beurt
Ultimate is de enige benzine die RON 98 is, wellicht daardoor iets betere resultaten. Echter de calorische waarde is gelijk, voordat je überhaupt iets zou kunnen merken ben je twee tanken verder minimaal voordat het een tank vol 98 is, het motormanagement zich aangepast heeft enz.
Bij diesel ligt het iets anders, vlampunt is daar van belang en zal je moeten kijken op welke wijze het station bevoorraad wordt. Zelfs de kleinste hoeveelheid benzine heeft hier invloed op en kan zelfs schade aan de brandstofpomp veroorzaken. Het maken van "winterdiesel" is in moderne motoren dan ook uit de boze.
Bij diesel ligt het iets anders, vlampunt is daar van belang en zal je moeten kijken op welke wijze het station bevoorraad wordt. Zelfs de kleinste hoeveelheid benzine heeft hier invloed op en kan zelfs schade aan de brandstofpomp veroorzaken. Het maken van "winterdiesel" is in moderne motoren dan ook uit de boze.
Re: Oud en nieuw E61/ En er was licht
Next mod, na de wrap, LCI Bi xenon koplampen. Al heel lang naar op zoek tegen een betaalbare prijs, vandaag gevonden, inclusief lampen. Wel weer bijna twee uur rijden om het op te halen natuurlijk, Belgie
Maar goed, de huidige koplampen nooit 100% tevrreden over geweest, wel redelijk goed maar net niet naar mijn zin, en in combinatie met de lm2 en de lci achterlichten wel een mooie upgrade denk ik.
Maar goed, de huidige koplampen nooit 100% tevrreden over geweest, wel redelijk goed maar net niet naar mijn zin, en in combinatie met de lm2 en de lci achterlichten wel een mooie upgrade denk ik.
Fraai hoor, en ach die twee uurtjes. Wordt de Bimmer eindelijk weer voor een paar fatsoenlijke km's gebruikt
Lampen zien er nog uit als nieuw! Daar ga je veel plezier van hebben
Helaas, cancel de boel, ik dacht dat het met bochtverlichting was, maar helaas niet, die functie wil ik niet kwijt
Idd wou juist posten, dit zijn de gewone te herkennen aan de zwarte lens in de binnenste lampen.
Ze zijn moeilijker te vinden dan deze met bocht verlichting.
Ze zijn moeilijker te vinden dan deze met bocht verlichting.
525d E61 2007 pre-LCI
Kwam er vrij laat achter Tom, maar zijn ze adaptief makkelijker te vinden dan ? Waarschijnlijk een stuk duurder, kon deze voor nog geen 800 euro kopen, voor adaptieve had ik dat wel over gehad
Deze koplampen had ik ook gezien! Alleen wel voor een kennis van me.
Ik had er een vraag over gesteld in een ander topic.
Ik had er een vraag over gesteld in een ander topic.
Ik heb er minder dan de helft aan gegeven ook compleet. 800 is veel.
Duitsland, zijn er veel bijna altijd adaptief te herkennen aan de heldere middelste lenzen.
Probleem is om ze compleet te vinden en zonder afgebroken haken.
Duitsland, zijn er veel bijna altijd adaptief te herkennen aan de heldere middelste lenzen.
Probleem is om ze compleet te vinden en zonder afgebroken haken.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik heb de beste man om meer foto's gevraagd, krijg ik morgen denk ik pas.
Ik dacht dat 800 wel mee viel voor bi-xenon.
Maar zijn deze plug and play in een 2004 pre-lci omdat hier geen bochtenverlichting in zit?
Ik dacht dat 800 wel mee viel voor bi-xenon.
Maar zijn deze plug and play in een 2004 pre-lci omdat hier geen bochtenverlichting in zit?
Klopt, maar daar zeg je, neem dan de koplampen die Bart gevonden heeft.
Vind 800€ ook duur ik heb ze in mijn vorige bmw gekocht voor 500€ 3 jaar terug en die waren adaptief en zgan.
Kwam wel uit duitsland het spulletje uit de buurt van essen.
Kwam wel uit duitsland het spulletje uit de buurt van essen.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Dan moet ik toch eens een keertje beter gaan zoeken, 400-500 euro vind ik echt goedkoop.
Vraag me wel af hoe dat zit met die bochtverlichting, er zit bij mij volgens mij nog steeds een aparte module in hiervoor terwijl deze ook in de lm2 zit, nu is de vraag natuurlijk hoe dat zit, ik neem aan dat de LCI koplampen alleen met de lm2 aangestuurd kunnen worden, dan zou de aparte module vervallen, of de bochtverlichting zit al op de lm2, wat ik weer betwijfel, want deze kan de huidige niet aansturen denk ik