Mijn naam is Ethem ben 28 jaar en woon in Zaanstad. Ben vanaf mijn eerste bewustzijn al autofreak.
Afgelopen zondag heb ik mijn eerste Bimmer gekocht (was voorheen meer van de audi en seat sportversies). Nadat ik mijn audi had verkocht met standaard 170 pk en tijdelijk een honda civic had gekocht met "minder"... heb ik het maar een maandje volgehouden. Ik moest toch maar eens de knoop doorhakken om iets te kopen wat ik eigenlijk al een tijdje wilde hebben. Namelijk een dikke 3 serie met 6 cilinders en wel een diesel!
Na vrij kort te hebben gezocht stuitte ik op internet op mijn huidige BMW.
Dit betreft een zwarte E90 330D op maat gechipt bij digicar in Doetinchem. Toen is ook het roetfilter eruitgehaald/softwarematig weggeschreven. Ik kreeg mee dat de auto nu 280 pk heeft.. en dat geloof ik best want hij gaat als een speer.. gelijk eerste dag nadat ik het had gekocht ging een golf 7 gti mij uitdagen.. dat werd hem niet voor hem..
Het betreft een High Executive uitvoering maar er zit geen navigatie in en de bekleding is gewoon van stof. Beide dingen waar ik mij echt niet druk om ga maken. Wel jammer is dat ik geen schuifdak heb.. ach ja je kan niet alles hebben. Zie foto's voor mijn auto. Ik heb geen grote verander/mod plannen voor de auto. Ik wil alleen bluetooth inbouwen.. en wie weet later meer.