Joey op zoek naar

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
WeekendWarriorDjo

Joey op zoek naar

Bericht door WeekendWarriorDjo » 15 jul 2015, 14:04

Beste leden,

Mijn naam is Joey, ik ben 25 jaar jong, werk bij de Koninklijke Luchtmacht met als functie Brandweerman, ik woon heerlijk alleen met mijn 2 slangen. In het weekend ga ik heerlijk stappen en doe veel met mijn vrienden leuke activiteiten, verder game ik zo af en toe op mijn Playstation 4. Sport minimaal 5 dagen per week in de sportschool, met als doel 105kg wegen met 7% vetpercentage.

Ik ben van plan om een ''echte'' auto aan te schaffen, ik kom morgen terug van mijn uitzending en wil dan opzoek gaan naar een BMW E46 318Ci/220Ci, ik ben er nog niet helemaal los op qua facelifts, maar wel de laatste type ervan.

Zijn er gebreken waar ik echt naar moet kijken of moet opletten op diverse dingen? Het betreft wel een coupe die ik wil gaan aanschaffen, heb er diverse gezien en ben altijd een BMW liefhebber geweest.

Mijn eerste auto was een Renault Megane Coach, na de auto ermee ophield ben ik 2 jaar gaan ''private lease'' (stomste fout ooit!) de auto was toen in 2010 de nieuwste Ford Fiesta Titanium Edition, na 2 jaar lease (contract) snel ingeleverd en weer een Renault gaan rijden, dit keer een Renault Megane Cabrio, helaas niet dezelfde ervaring (op de opgeblazen motor na) mogen hebben zoals de eerste. Nu ik deze 3 jaar heb, gaat deze de deur uit. Dus tijd voor een mooie BMW voor de voordeur.

Hoop hier veel te leren, alvast bedankt.

Groeten Joey!

Bart70
Contacteer:

Re: Joey op zoek naar

Bericht door Bart70 » 15 jul 2015, 14:49

Welkom hier Joey !

Mooi en leuk voorsteltopic :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk veel succes en plezier met je zoektocht en adviseer je het forum even lekker door te lezen, dan kom je vanzelf de punten tegen waar je op moet letten :duim:

p.s. ik heb je topictitel iets aangepast voor het overzicht hier

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 15 jul 2015, 14:58

Als je uitgezonden bent geweest heb je waarschijnlijk goed kunnen sparen enz. Persoonlijk zou ik dan eerder gaan voor een wat grotere motor. Dit bespaart ons de topics van meer vermogen uit een motor halen enz.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 16 jul 2015, 10:58

Welkom op het forum Joey,

en ik mag ook meteen zeggen welkom terug in Nederland ;).

lijkt me een leuke baan brandweer bij de luchtmacht, kan me er niet veel bij voorstellen maar dat terzijde.
5 dagen in de week naar de sportschool is niet niks, maar je hebt een mooi doel gesteld 105 kilo met 7% vetpercentage.
op welke cijfers zit je nu als ik vragen mag, ik sport namelijk ook dus ben wel benieuwd naar jouw cijfers.

succes met je zoektocht naar jouw ideale E46

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

WeekendWarriorDjo

Bericht door WeekendWarriorDjo » 18 jul 2015, 10:48

Hallo,

Inmiddels bijna 2 dagen thuis, en ja hoor ik heb mijn BMW gevonden! Betreft een 318Ci automaat, rijd perfect en in bijna nieuwstaat! Ik wil expres geen grotere motor, en ik woon op mijzelf dus een 335 is wel leuk maar moet ook leuk blijven, en doe liever leuke dingen met mijn vrienden. Anders had ik wel een M gekocht haha.

Wat betreft sporten, mijn top was 96kg op 9% vp... Maar zit nu op 85kg en 8% vp... Dus vanaf maandag weer keihard trainen en een strikt voedingsschema volgen zoals voorheen!

http://www.mijnalbum.nl/Album=IKZRPSES#FK6WJ4L8

Groeten!

Blackthunder

Bericht door Blackthunder » 18 jul 2015, 10:51

Welkom! Zo te zien heb je een keurige auto uitgezocht, veel plezier ermee!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 18 jul 2015, 14:03

ziet er heel netjes uit, en het moet inderdaad ook wel leuk blijven.
WeekendWarriorDjo schreef:Wat betreft sporten, mijn top was 96kg op 9% vp... Maar zit nu op 85kg en 8% vp... Dus vanaf maandag weer keihard trainen en een strikt voedingsschema volgen zoals voorheen!
dat zijn indrukwekkende cijfers, mij kun je beter een gespierde spijker noemen :rolf:
laatste keer dat ik gemeten heb (vorig jaar december) had ik een vp van 7,8 en woog ik 65 lengte 1,80 m
sindsdien niet meer naar mijn vp gekeken maar weeg nu ongeveer 70 kilo dus bij mij gaat het ook wel de goede kant op, rust maar wel vooruit.
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”