Stoelgeheugen in de sleutel
Stoelgeheugen in de sleutel
Beste,
Ik ben niet zo handig met zoeken op dit forum of de vraag is nooit gesteld. ( dat laatste lijkt me stug)
Ik heb dus een BMW overgenomen waarvan de vorige eigenaar en zijn vriendin een eigen sleutel hadden.
In beide sleutels de stoelstanden bewaard.
Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen in mijn stand en die van mijn vriendin?
Het geheugen instellen met de knoppen op de stoel is gelukt.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik ben niet zo handig met zoeken op dit forum of de vraag is nooit gesteld. ( dat laatste lijkt me stug)
Ik heb dus een BMW overgenomen waarvan de vorige eigenaar en zijn vriendin een eigen sleutel hadden.
In beide sleutels de stoelstanden bewaard.
Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen in mijn stand en die van mijn vriendin?
Het geheugen instellen met de knoppen op de stoel is gelukt.
Alvast bedankt voor de moeite.
Re: Stoelgeheugen in de sleutel
Niemand? Of ben ik te ongeduldig. 
Is het niet gewoon een kwestie van de stoel instellen met de juiste sleutel in het contactslot tegelijkertijd?
Ja dat dacht de vorige eigenaar ook.
Sleutel in stand twee, stoelen verstellen en dan klaar. Maar dat werkt op de een of andere manier niet.
Ik ga morgen nog wel eens spelen er mee.
Sleutel in stand twee, stoelen verstellen en dan klaar. Maar dat werkt op de een of andere manier niet.
Ik ga morgen nog wel eens spelen er mee.
Sleutel in stand 1 of 2. Daarna het memory knopje indrukken. Die blijft branden. Daarna het gewenste nummer 1, 2 of 3. Dan moet het werken.
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002
E46 330I Touring Automaat 2002
tenzij het niet de originele sleutels zijn dus niet sleutel 0/1/2
dan moeten ze weer ingeleerd worden door de dealer of iemand die heeeeel erg handig is met dis bijvoorbeeld
heb het zelfde gehad en er zijn al enkele er niet uitgekomen..
dan moeten ze weer ingeleerd worden door de dealer of iemand die heeeeel erg handig is met dis bijvoorbeeld
heb het zelfde gehad en er zijn al enkele er niet uitgekomen..
Beide sleutels zijn origineel. Ik ga vandaag weer eens aan de slag.
Volgens mij is het nu voor mijn stoelinstelling gelukt.
Geen idee wat ik nu anders gedaan heb.
Ik ga het nu ook met die andere proberen.
Bedankt zover.
Volgens mij is het nu voor mijn stoelinstelling gelukt.
Geen idee wat ik nu anders gedaan heb.
Ik ga het nu ook met die andere proberen.
Bedankt zover.
- martinus83
Ben ook wel benieuwd wat nou de volgorde van instellen van de sleutels is.
Als ik even in mag breken. Ik heb een setje memory stoelen op de kop getikt, en heb originele sleutels. Zou dit bij mij dan ook werken als ik de memory stoelen inbouw of moet er dan ook iets ingeleerd worden?
Als ik even in mag breken. Ik heb een setje memory stoelen op de kop getikt, en heb originele sleutels. Zou dit bij mij dan ook werken als ik de memory stoelen inbouw of moet er dan ook iets ingeleerd worden?
Moet volgens mij geactiveerd worden door de dealer.
Beide stoelen werken nu op de sleutels. Wat ik gedaan heb? Geen idee
Ik gok dat het volgende gewerkt heeft.
Openen met sleutel 1, stoel in de goede stand zetten, auto starten, stoel geheugen knop indrukken (rode m), gewenste nummerknop indrukken, auto uit en afsluiten met dezelfde sleutel.
Ik wilde vandaag de stoel van mijn vriendin doen. Die deed de deur open ging zitten en zat direct goed terwijl ik de laatste ben geweest die gereden heeft. Kennelijk werkt het dus nu. Mag een slotje op met dank aan de reacties.
Ik gok dat het volgende gewerkt heeft.
Openen met sleutel 1, stoel in de goede stand zetten, auto starten, stoel geheugen knop indrukken (rode m), gewenste nummerknop indrukken, auto uit en afsluiten met dezelfde sleutel.
Ik wilde vandaag de stoel van mijn vriendin doen. Die deed de deur open ging zitten en zat direct goed terwijl ik de laatste ben geweest die gereden heeft. Kennelijk werkt het dus nu. Mag een slotje op met dank aan de reacties.