angel eyes/parkeerlichten
-
angel eyes/parkeerlichten
Goedenmorgen,
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik af een toe een melding krijg dat mijn parkeerlicht rechts is uitgevallen?
Dit is nl niet zo..de melding verdwijnt ook na 30 sec en dan komt die na een paar min weer in of paar dagen later pas weer.
Nu is het wel zo dat rechts de angeleyes staan te flikkeren.
Iemand een idee?
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik af een toe een melding krijg dat mijn parkeerlicht rechts is uitgevallen?
Dit is nl niet zo..de melding verdwijnt ook na 30 sec en dan komt die na een paar min weer in of paar dagen later pas weer.
Nu is het wel zo dat rechts de angeleyes staan te flikkeren.
Iemand een idee?
- twanheering
Re: angel eyes/parkeerlichten
Denk dat de lamp die je angel eyes verlicht aan t overlijden is!
-
Hallo,
heb ik ook gehad. dan is idd je lampje langzaam aan het overlijden
nieuwe erin:P zou direct de andere kant ook doen. anders heb je en kleurverschil en met een paar maand moet je alsnog
mocht dit niet het probleem zijn dan heb je waarschijnlijk een los contactje in je systeem die controleert of je lampen het doen.
m.v.gr.
Rob
heb ik ook gehad. dan is idd je lampje langzaam aan het overlijden
nieuwe erin:P zou direct de andere kant ook doen. anders heb je en kleurverschil en met een paar maand moet je alsnog
mocht dit niet het probleem zijn dan heb je waarschijnlijk een los contactje in je systeem die controleert of je lampen het doen.
m.v.gr.
Rob
-
Goedenavond.....
Bedankt voor de reacties.
Het is idd een led naderhand erin gezet kwam ik achter aandehand van de optielijst die ik heb aangevraagd.
Wat is nu wijsheid??nieuwe led erin wat uiteraard mooir staat of gewoon originele bulbs erin??
Bedankt voor de reacties.
Het is idd een led naderhand erin gezet kwam ik achter aandehand van de optielijst die ik heb aangevraagd.
Wat is nu wijsheid??nieuwe led erin wat uiteraard mooir staat of gewoon originele bulbs erin??
-
Hallo,
Ik heb bij twee auto's die originele eruitgegooid omdat ze stuk waren en toen LED erin zonder enkel probleem
je kan ze gewoon per twee kopen en is ook nog eens de helft goedkoper dan zn origineel ding .
dus ik zeg gewoon LED erin.
gr
rob
Ik heb bij twee auto's die originele eruitgegooid omdat ze stuk waren en toen LED erin zonder enkel probleem
je kan ze gewoon per twee kopen en is ook nog eens de helft goedkoper dan zn origineel ding .
dus ik zeg gewoon LED erin.
gr
rob
-
Hoi,
Ik heb vandeweek de twee oude led's vervangen....
Het waren de led's zonder weerstand en canbus.deze zitten er nu wel in.
Rij nu dik een week zonder storingen...
Nogmaals bedankt voor de reacties
Ik heb vandeweek de twee oude led's vervangen....
Het waren de led's zonder weerstand en canbus.deze zitten er nu wel in.
Rij nu dik een week zonder storingen...
Nogmaals bedankt voor de reacties