handrem gaat er niet af
handrem gaat er niet af
Hallo,
ik heb een f10 met schade gekocht en deze word nu gemaakt en staat bij een schade herstel bedrijf.
De auto was normaal verplaatsbaar maar wilt nu niet meer van de brug omdat de wielen geblokkeerd worden door de handrem ,
Er liggen nu veel kabels los omdat er nu geen stoelen/achterbank in zitten , geen deurpanelen , de rechter deuren zijn vervangen door deuren zonder softclose (alles moet nog worden overgezet) kofferklep bekabeling ligt los , enz..
Nu moest de auto dus van de brug af en heb ik al vanalles geprobeerd , hij gaat ook niet in zn (p) Parkeerstand maar daar moet het niet aan liggen lijkt mij .
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedank
ik heb een f10 met schade gekocht en deze word nu gemaakt en staat bij een schade herstel bedrijf.
De auto was normaal verplaatsbaar maar wilt nu niet meer van de brug omdat de wielen geblokkeerd worden door de handrem ,
Er liggen nu veel kabels los omdat er nu geen stoelen/achterbank in zitten , geen deurpanelen , de rechter deuren zijn vervangen door deuren zonder softclose (alles moet nog worden overgezet) kofferklep bekabeling ligt los , enz..
Nu moest de auto dus van de brug af en heb ik al vanalles geprobeerd , hij gaat ook niet in zn (p) Parkeerstand maar daar moet het niet aan liggen lijkt mij .
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedank
Re: handrem gaat er niet af
Zet er 4 van die movers onder dan ben je er ook.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Zou me niet verbazen dat de de handrem alleen te bedienen is als de bak in P of N staat..
G31 540ix & E89 28i & i4 35
ik heb hem nu van de brug / richtbank afgekregen met die movers zeg maar maar de handrem staat er nog steeds op , iemand zei tegen mij dat als de deuren of motorkap niet dicht zijn dat hij dan ook niet van zn plek komt maar dan gaat de automaat van zn D naar zn P of N toch dat heeft niks met de handrem te maken lijkt mij , de kabels van de hemel zijn ook allemaal los dus ik hoop dat iemand weet of het ergens aan een of andere module ligt waar misschien de kabel van los zit
Het is lastig te zeggen gezien er diverse kabels los liggen maar als die bij het bedrijf wordt opgebouwd dan is het probleem toch opgelost?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Onder het kapje van de pook zit een ontgrendeling van de automaat om hem in de n te zetten voor het op trekken op sleep auto, miss dat daarmee ook de handrem eraf gaat maar moet hij dan niet op contact met de voet op de rem.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
het probleem is al opgelost , er zat bij de automaatbak links aan de zijkant een inbusje ingedraaid hierdoor blijft de auto in zijn N staan als deze gesleept dient te worden , na deze eruit te hebben gedraaid werkte het handrem knopje ook weer.
bedankt voor de hulp
bedankt voor de hulp