Jesper, naast de voeding omprikken, moet je idd nog enkele aanvullende kabels trekken (zoals ook in de DIY hier op BP is te vinden). Dit heb ik ook nog niet gedaan, vandaar dat alleen mn functies nog maar werken zoals ook op de 11 knops BC werkte.
Wat ik verder merk dat mn checkcontrol het niet doet..wellicht dien ik hiervoor ook nog een kabel om te prikken, to be continued dus..
Hoe jij het weer geeft is idd dat hij uitstaat. Succes
Mooie auto trouwens
Ben benieuwd hoe het ap onderstel rijdt ben aan het twijfelen om die te nemen, staat wel hoog op mijn lijst
Heb de check control proberen te activeren, ik kan echter niet de juiste code vinden om in te goeren bij einheit.. Dus ga nog even verder zoeken.
Denk wel dat ik in de goede richting zit!
Ja top!
Ik wil vanaaf nog diverse codes uit proberen, dus als je er nog een hebt..
Anders ga ik eens de oude obc terug zetten, kijken of daar een code inzit (11 knops obc)
BC aangesloten, checkcontrol werkte niet meer :
Via geheim menu in BC (1000 + 10 indrukken op bc) via optie 11 de einheit 1 gezet op 00 en einheit 2 gezet op FF (tnx Mike), gevolg werkende checkcontrol :
Meteen ook werking getest
Heb via marktplaats een e36 M stuur gekocht in slechte staat (€ 10 ) Deze wil ik laten bekleden binnenkort zodat deze aansluit op mn huidige interieur : onderste gedeelte in groen/blauw leder, rest in zwart. Twijfel nog over leder of alcantara..