Atalay´s Black Monster Update
Re: 3x Turkije met de M54!
Al na heel wat tanken merk ik toch dat de brandstof overal verschillend is.. ik voel dat de auto slecht presteerd ik denk dat het te maken heeft met de slechte brandstof en ook door het warme weer 35+ Graden,
Vandaag een foto gemaakt aan Shell tankstation gewoon euro 95, hogere octaan hebben ze niet!
Mvgr Atalay
Vandaag een foto gemaakt aan Shell tankstation gewoon euro 95, hogere octaan hebben ze niet!
Mvgr Atalay
-
In Nederland kun je ook lang niet overal 98 of hoger tanken. Shell Vpower is ook gewoon 95.
Hii streamline..streamline schreef:In Nederland kun je ook lang niet overal 98 of hoger tanken. Shell Vpower is ook gewoon 95.
nee hoor in nederland hebben ze wel degelijk 102 en verkopen ze gewoon aan de pomp, en vpower 98 is toch wel hoger kwa octaan als 95?
Gr Ferdi
Foto's interieur e60 Atalay
Beste forumleden,,
Zoals geloofd heb ik vandaag een paar foto's geschoten van mijn interieur,
Mods;
Half elek, naar werkende vol automatische beige comfort zetels met lichtpakket.
M5 oem versnellingspook met verlichting aangesloten
M5 oem tellerplaten
interieur lijsten saphirblack 475 gespoten
Mtech sporstuur heb ik alleen heb ik nog de ronde airbag nodig dus die komt nog, wss met flippers die ik aanga sluiten op de volume van de radio
Hier de foto's,, Enjoy!
Mods;
M5 oem tellerplaten
Mtech sporstuur heb ik alleen heb ik nog de ronde airbag nodig dus die komt nog, wss met flippers die ik aanga sluiten op de volume van de radio
Hier de foto's,, Enjoy!
Re: Foto's interieur e60 Atalay
Atalay schreef:Beste forumleden,,
Mods;
M5 oem tellerplaten
Hier de foto's,, Enjoy! @Turkey
Mooie wagen wat kosten de lci achterlichten dan bij jou
Toevallig! Ik heb jou vorige week in Eskisehir zien rondrijden. Die rode angel eyes vielen me op. Waarschijnlijk heb jij mij ook opgemerkt (Nederlands kenteken in Turkije kan niet missen). Ik stond bij de stoplichten te wachten in de buurt van Kentpark.
Wat hebben die comfort zetels trouwens gekost?
1. BMW E60 530D 231PK - 2. BMW F10 528i 245PK
Interieur ziet er mooi uit!
angel eyes in het rood vindt ik wat minder mooi, maar dat is persoonlijk natuurlijk, het is in ieder geval wel een keer wat anders dan standaard.
Off topic: waarom gaan jullie met de auto naar Turkije ipv het vliegtuig;
Vliegticket naar Turkije is toch stukken goedkoper en sneller dan met de auto heen rijden?
angel eyes in het rood vindt ik wat minder mooi, maar dat is persoonlijk natuurlijk, het is in ieder geval wel een keer wat anders dan standaard.
Vliegticket naar Turkije is toch stukken goedkoper en sneller dan met de auto heen rijden?
Hii, ik vraag er rond de 350 euro voor met de juiste aansluitkabels voor:)jlbeckers schreef:Mooie wagen wat kosten de lci achterlichten dan bij jou
Gr Ferdi
Hii bicer03,BicerO3 schreef:Toevallig! Ik heb jou vorige week in Eskisehir zien rondrijden. Die rode angel eyes vielen me op. Waarschijnlijk heb jij mij ook opgemerkt (Nederlands kenteken in Turkije kan niet missen). Ik stond bij de stoplichten te wachten in de buurt van Kentpark.
idd dat heb je goed gezien ik woon zelf in Eskisehir en ben wss ook 1 van de weinige die rode angel eyes heeft, de politie zegt hier toch niets .. heb ook jou 5 serie gezien maar heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht dat jij het kon zijn:) ik heb voor dat interieur 400 euro betaald:D:D
Mvgr Atalay
Witte en gele angeleys zie je overal, dacht laaat ik het eens anders doen:D, betreft het gaan met de auto; het is gewoon veel fijner je ziet verschillende landen je kan overal even stoppen om het allemaal te bekijken, een vliegticket kost in het zomerseizoen ongeveer 500euro heen en terug, dus als je al met je gezin gaat van 4 zit je al aan de 2000euro, terwijl mijn beamer voor 1200euro wel heen en terug rijd. Plus heb je hier gewoon je eigen auto:) kortom het is gewoon fijn:)525i schreef:Interieur ziet er mooi uit!
Gr ferdi
Re: Foto's nieuw interieur Atalay
Zo, niet stil gezeten in dit topic zeg hahahaha
Je kostenberekening van de reis klopt niet helemaal, je hebt nog zoiets als slijtage, afschrijving etc. Maar lekker belangrijk, is een mooie trip
Je verbruik vind ik ook vrij hoog, maar je trapt hem waarschijnlijk lekker op zijn staart hahaha.
AE's ook niet mijn ding, maar lekker doen wat jij mooi vind, je interieur vind ik super ! Maar waarom je flippers op het volume ?????
Je kostenberekening van de reis klopt niet helemaal, je hebt nog zoiets als slijtage, afschrijving etc. Maar lekker belangrijk, is een mooie trip
Je verbruik vind ik ook vrij hoog, maar je trapt hem waarschijnlijk lekker op zijn staart hahaha.
AE's ook niet mijn ding, maar lekker doen wat jij mooi vind, je interieur vind ik super ! Maar waarom je flippers op het volume ?????
Re: Foto's interieur e60 Atalay
Kijk zo een interieur swap zou ik ook wel willen doen. Heb je het zelf gedaan? Lees namelijk veel verschillende dingen over half elektrisch naar vol elektrisch dat dat foutmeldingen zou kunnen opleveren.Atalay schreef:Beste forumleden,,
Mods;
M5 oem tellerplaten
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
[x]e36 318is sedan
[x]e36 318i sedan
[x]e36 325i coupe (non vanos)
[V]e46 318i sedan
[X]e46 323i sedan
[V]e60 530d
[x]e36 318i sedan
[x]e36 325i coupe (non vanos)
[V]e46 318i sedan
[X]e46 323i sedan