Programeurs/Codeurs op het Forum
Re: Programeurs/Codeurs op het Forum
Tijdelijk voor deze maand gratis NBT/CIC Lifetime navigatie code
p.m. voor meer info
p.m. voor meer info
-
Goedemorgen,
Ik ben nu ook in staat om naast de f-serie ook de e-serie te coderen!
Interesse? Stuur even een PM.
Ik ben nu ook in staat om naast de f-serie ook de e-serie te coderen!
Interesse? Stuur even een PM.
Ik zoek een coder die mijn nieuwe Professional HU met USB en Bluetooth goed kan coderen. De unit herkent de USB nog niet, opladen gaat al wel maar het afspelen/bedienen via het stuur dus niet.
WIe is er (het liefste in de buurt van Utrecht) beschikbaar met kennis en kunde?
WIe is er (het liefste in de buurt van Utrecht) beschikbaar met kennis en kunde?
Kijk even op pagina 1 van deze thread.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
helaas niemand in omgeving limburg?
omgeving Tilburg, ik kan e60 prima uitlezen/resetten
- r.de.korte
nabij Eindhoven
Uitlezen + resetten + Programmeren van E-series en F-series:
alle aanwezige modules coderen
Ongewenste CAN berichten op display aan/uit schakelen
Comfort close (sleutel, bij regen, eigen voorkeur)
Tellers aanpassen
TV-modus en DVD vrijschakelen
Talen wijzigen
Alarm aanpassen
Coming/leaving home
etc.
Uitlezen + resetten + Programmeren van E-series en F-series:
alle aanwezige modules coderen
Ongewenste CAN berichten op display aan/uit schakelen
Comfort close (sleutel, bij regen, eigen voorkeur)
Tellers aanpassen
TV-modus en DVD vrijschakelen
Talen wijzigen
Alarm aanpassen
Coming/leaving home
etc.
Laatst gewijzigd door r.de.korte op 08 okt 2015, 17:04, 2 keer totaal gewijzigd.
iemand in de buurt van Amsterdam die een E36 M3 SMG kan uitlezen?
Storing in SMG gedeelte.
hn500001
tevens op zoek naar een scan/reset tool voor de e36 m3 smg
hn500001
Storing in SMG gedeelte.
hn500001
tevens op zoek naar een scan/reset tool voor de e36 m3 smg
hn500001
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een adres om de standkachel van mijn x5 e53 3.0d te laten vrijschakelen. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan laten doen of mij vertellen welke software/hardware ik hiervoor nodig heb?
Ik ben al bij een aantal garages geweest, maar deze konden/wilden mij niet helpen.
Ik hoop iets te horen. Ik kom uit Amsterdam, maar ben vanzelfsprekend mobiel.
MVG Rikkert
Ik ben op zoek naar een adres om de standkachel van mijn x5 e53 3.0d te laten vrijschakelen. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan laten doen of mij vertellen welke software/hardware ik hiervoor nodig heb?
Ik ben al bij een aantal garages geweest, maar deze konden/wilden mij niet helpen.
Ik hoop iets te horen. Ik kom uit Amsterdam, maar ben vanzelfsprekend mobiel.
MVG Rikkert
Begin even te lezen bij de eerste post zou ik zeggen, kijk of er iemand bij je in de buurt staat
is dit lijstje nog up2date ?
ik zoek iemand binnen max 50km van Tiel,
die mij kan helpen met waarschijnlijk het updaten van mijn idrive software, mijn bmw is van bj 02-2005 heeft geen nederlandse idrive en ook geen mogelijkheid tot het afspelen van mp3 ook krijg ik de gedwonloade versie van de business navigation 2015 niet werkend sinds dat ik de dvd erin heb gestoken krijg ik nu elke keer de melding please insert map dvd dit was voor het plaatsen van de navigation dvd niet het geval, ik heb de auto gekocht zonder navigation dvd dus vandaar weet ik niet waar het probleem inzit klopt het dat er een firmware update is geweest welke ervoor zorgt dat double-layer dvd's kunnen worden gelezen ? ik neem aan dat het systeem niet via een firmware dvd valt up2daten?
PS; hierbij een plaatje van mijn systeem
ik zoek iemand binnen max 50km van Tiel,
die mij kan helpen met waarschijnlijk het updaten van mijn idrive software, mijn bmw is van bj 02-2005 heeft geen nederlandse idrive en ook geen mogelijkheid tot het afspelen van mp3 ook krijg ik de gedwonloade versie van de business navigation 2015 niet werkend sinds dat ik de dvd erin heb gestoken krijg ik nu elke keer de melding please insert map dvd dit was voor het plaatsen van de navigation dvd niet het geval, ik heb de auto gekocht zonder navigation dvd dus vandaar weet ik niet waar het probleem inzit klopt het dat er een firmware update is geweest welke ervoor zorgt dat double-layer dvd's kunnen worden gelezen ? ik neem aan dat het systeem niet via een firmware dvd valt up2daten?
PS; hierbij een plaatje van mijn systeem
Er is helaas niemand in de buurt van Groningen die in mijn E60 het e.e.a. kan coderen dus mocht iemand die het kan eens in de buurt zijn, stuur me dan even een bericht.
Heb het samen met Marcel-K geprobeerd maar het lukte hem niet.
En dan gaat het om piep van gordel uitzetten, mp3 aanzetten en als het kan iets met welcome home o.i.d.verder weet ik niet echt wat handig is om te hebben.
Heb het samen met Marcel-K geprobeerd maar het lukte hem niet.
En dan gaat het om piep van gordel uitzetten, mp3 aanzetten en als het kan iets met welcome home o.i.d.verder weet ik niet echt wat handig is om te hebben.
Misschien een combi deal interessant voor iemand? Ik woon in Assen en wil ook graag wat dingetjes aangepast hebben op mijn E61LCI
Laatst gewijzigd door Bart70 op 17 okt 2015, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Blijkbaar is niemand geinteresseerd...