Mijn naam is Jordy en ben inmiddels in bezit van mijn 2e BMW. in januari ben ik begonnen met een e36 316i als eerste auto. helaas heb ik hier de nodige problemen mee gehad en miste na een tijdje hier toch wel een beetje rijplezier in ( vermogen ) dus leek het me tijd om mezelf een nieuwere generatie cadeau te doen!
Na wat zoekwerk is mijn oog gevallen op de e46 328i, nadat ik de beslissing had genomen om voor dit specifiek model te gaan zoeken kwam ik bij mijn huidige model uit. deze is uitgerust met onder andere:
schuifkanteldak
parkeersensoren
lederen bekleding
BMW 4:3 Navigatie
Automaat
En dit alles maakt het een heerlijke auto om in te rijden in combinatie met het vermogen dat hij te bieden heeft.
Echter zat er nog wel wat werk op de auto. Zo moesten er een paar nieuwe remschijven en remklauwen op, hij moest uitgebalanceerd en uitgelijnd worden. de lichten moesten bijgesteld worden en de parkeersensoren geven een storing aan.
Helaas kan mijn huidige monteur de parkeersensoren niet uitlezen en zal ik hiervoor een afspraak bij de dealer moeten gaan maken ( het kan helaas niet anders ). Ook heb ik enkele problemen met het starten gehad en sporadisch last gehad van wat vermogensverlies.
Na dit laatste aangekaart te krijgen kreeg ik helaas te horen dat er waarschijnlijk wat problemen met mijn vanos zijn en het lampje van de motorstoring uit de auto is gehaald... helaas maar het is niet anders.
inclusief de vanos en de parkeersensoren staan de volgende punten op mijn lijstje om te doen:
een goede set all season banden ( heeft iemand een aanrader ? )
een 2din navigatiesysteem erin ( incl iphone ondersteuning )
uiteindelijk een speaker upgrade, en nee geen bonkende subwoofer achterin en dergelijke
angel eyes koplampen, dit geeft een mooiere uitstraling vindt ik persoonlijk
eventueel chippen, mits dit de moeite waard is.

ik hoop mezelf zo voldoende te hebben voorgesteld en jullie een mooi beeld van mijn auto en mijn toekomstplannen hebben. mocht er behoefte zijn naar meer informatie of nog meer foto's aarzel dan niet deze te vragen!
Echter krijg ik het niet voor elkaar foto's toe te voegen..