JePe - mijn F10
JePe - mijn F10
Hallo,
Als voormalig E46 bezitter heb ik nu eindelijk mijn F10 (523i , 3 liter, 6 cil.) in bezit en het werd de hoogste tijd om me aan te melden op BimmerPortal
Velgen zijn als eerste aangepakt want dat vond ik het belangrijkste. Hij staat nu op een 20 inch Evolution breedset (vóór 8,5J en achter 10J ) met Michelin Pilot Super Sport banden (245/35 en 275/30).
Raamlijsten zijn op dit moment nog chroom maar die wil ik hoogglans zwart zoals ingekleurd op de foto
Groeten, JP
Update
Inmiddels het volgende ook veranderd:
- parkeersensoren gemonteerd (ja echt, die zaten er niet op...)
- grill nieren vervangen door piano-zwart glanzende exemplaren
- ramen getint
- Weitec 30mm verlagingsset aangeschaft (nog monteren)
Rest nog te doen:
- na montage verlagingsset eventueel spacers monteren (denk alleen nodig bij voorwielen)
- RVS dubbel uitlaatsysteem (links en rechts)
- kleine diffuser
- misschien toch maar die chrome raamlijsten zwart laten wrappen
Mijn huidige Bimmer (F10- 3 liter, 6 cil. )
Mijn vorige Bimmer (E46)
Als voormalig E46 bezitter heb ik nu eindelijk mijn F10 (523i , 3 liter, 6 cil.) in bezit en het werd de hoogste tijd om me aan te melden op BimmerPortal
Velgen zijn als eerste aangepakt want dat vond ik het belangrijkste. Hij staat nu op een 20 inch Evolution breedset (vóór 8,5J en achter 10J ) met Michelin Pilot Super Sport banden (245/35 en 275/30).
Raamlijsten zijn op dit moment nog chroom maar die wil ik hoogglans zwart zoals ingekleurd op de foto
Groeten, JP
Update
Inmiddels het volgende ook veranderd:
- parkeersensoren gemonteerd (ja echt, die zaten er niet op...)
- grill nieren vervangen door piano-zwart glanzende exemplaren
- ramen getint
- Weitec 30mm verlagingsset aangeschaft (nog monteren)
Rest nog te doen:
- na montage verlagingsset eventueel spacers monteren (denk alleen nodig bij voorwielen)
- RVS dubbel uitlaatsysteem (links en rechts)
- kleine diffuser
- misschien toch maar die chrome raamlijsten zwart laten wrappen
Mijn huidige Bimmer (F10- 3 liter, 6 cil. )
Mijn vorige Bimmer (E46)
Laatst gewijzigd door JePe op 09 okt 2015, 07:20, 4 keer totaal gewijzigd.
F10 - 3.0 ltr / 6 cil. (270PK, tuned by TSH) -------- E36 - 325i coupé (drift & trackday mods)
Re: JePe - mijn F10
Je hebt ze alvast hoogglans zwart ingekleurd?
Welkom en dikke F10 heb je daar
Ik ben ook een liefhebber van zwart ipv chroom
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum,
ik vind de raamlijst zo zwart niet echt mooi, maar dat is mijn persoonlijke mening
meer foto's zijn altijd welkom.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F10 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
ik vind de raamlijst zo zwart niet echt mooi, maar dat is mijn persoonlijke mening
meer foto's zijn altijd welkom.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F10 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Welkom! Mooie wagen
Ik heb mijn Chrome lijsten laten wrappen met een mooi resultaat
Ik vind zwart ook beter, maar volgens mij zijn deze raamlijsten achteraf ingekleurd met paint. Of ze zijn met een kwastje gedaan!
verder dikke update van E46 naar F10
Quadrantz schreef:Je hebt ze alvast hoogglans zwart ingekleurd?
Thanks! (ja, ik kon het inkleuren niet laten ;-)
F10 - 3.0 ltr / 6 cil. (270PK, tuned by TSH) -------- E36 - 325i coupé (drift & trackday mods)
Geen probleem, ieder mag zijn voorkeur hebbenmieske90 schreef:Welkom op het forum,
En dank voor je reactie!
Edgar1234 schreef:Welkom! Mooie wagen
Dank! Wat was je kwijt voor het wrappen als ik vragen mag?
Gidi schreef:Ik vind zwart ook beter, maar volgens mij zijn deze raamlijsten achteraf ingekleurd met paint. Of ze zijn met een kwastje gedaan!
Heb tekst beetje aangepast, is inderdaad achteraf ingeklodderd
En dank je, ben ook wel erg happy met mijn F10!
- mieske90
- BimmerPortal Team
ik bedoelde het ook het achteraf ingekleurdJePe schreef:Geen probleem, ieder mag zijn voorkeur hebbenmieske90 schreef:Welkom op het forum,
En dank voor je reactie!
Heel gaaf! F10 is echt een prachtig model, helemaal in deze uitvoering.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Valt me nog mee, misschien toch maar laten doen i.p.v. zelf PlastidippenEdgar1234 schreef:WTR reclame vraagt voor een sedan 90 euro.
, vind ik ook!--help schreef:Heel gaaf! F10 is echt een prachtig model, helemaal in deze uitvoering.
Welkom hier !
Zeer mooie F10
5 serie rules
Over de raamlijsten ga ik het niet meer hebben
Zeer mooie F10
5 serie rules
Over de raamlijsten ga ik het niet meer hebben