Luchtvering achter hangt door

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Papa Hotel

Luchtvering achter hangt door

Bericht door Papa Hotel » 12 aug 2015, 11:42

Hallo,

Sinds enige weken heb ik last dat de auto na het afsluiten begint door te zakken rechtsachter. Het vreemde is dat het niet elke keer gebeurt. Soms wel soms blijft hij gewoon dagen op niveau. Hij hangt dan wel helemaal op zijn eind. Bij het openen van de portieren komt hij weer netjes omhoog en kan ik er gewoon normaal mee rijden. De auto geeft geen storing aan. Nou heb ik op dit forum gelezen dat er vergelijkbaren gevallen zijn waar het vervangen van de luchtbalgen niet de oplossing van het probleem was. Hebben jullie tips voor mij wat er aan te doen?

MVG Patrick

misterrikky

Re: Luchtvering achter hangt door

Bericht door misterrikky » 12 aug 2015, 16:40

luchbalg kapot heb precies het zelfde gehad dagen goed kwam in een kuiltje omlaag zakken en weer omhoog
wees slim koopt zo,n balg via ebay scheelt pakken met geld eronder zetten apeltje eitje

gr Richard

Edgar1234

Bericht door Edgar1234 » 12 aug 2015, 16:49

Heb het pas met mijn F11 gehad, ook nieuwe luchtbalg eronder laten zetten.

Papa Hotel

Bericht door Papa Hotel » 13 aug 2015, 11:35

Dank voor de reactie. Hebben jullie er een originele onder gezet of een ander merk? Is er nog een goede site met de DIY instructies voor het vervangen van de luchtbalgen.

Groet,

Patrick

AdE39

Bericht door AdE39 » 13 aug 2015, 14:56

Goedemiddag, beste Patrick,

Kijkt u eens op de site van Airsus.nl

Dan weet u direct wat de balgen kosten, en het gemak, de onderdelen worden gewoon verstuurd.

Men heeft dus het gehele onderdelen gamma voor de luchtvering van BMW, maar ook nog van vele andere merken zelfs.

Succes.

Met vriendelijke groet,
Ad

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”