Jos - toekomstig BMW E46 bezitter?
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Jos - toekomstig BMW E46 bezitter?
zeer nette wagen die 123D
over die nieren en spiegels zou ik niet weten.
Thnx Mieske, dat vond ik nou ook.mieske90 schreef:zeer nette wagen die 123D
Denk dat ik d'r werk van ga maken

Duurt even, maar dan heb je ook wat
Dames en heren *tromgeroffel* ik presenteer u mijn nieuwe aanwinst:

Sinds deze week in mijn bezit, een door mijzelf geïmporteerde BMW E46 330d uit 2005 met 118.000 km op d'n teller.
Ondanks dat ik altijd wat VW-minded ben geweest moet ik direct bekennen, wat een machine!
Na een lange zoektocht ben ik via een bekende Duitse auto zoekmachine bij deze auto uitgekomen. In Kassel (zo'n 350 km bij mij vandaan) stond deze BMW bij een particulier te koop. Na flink wat voorbereidend werk en de nodige research ben ik tot de koop over gegaan.
Momenteel wil ik vooral genieten
, dus het hele verhaal volgt nog!
Dames en heren *tromgeroffel* ik presenteer u mijn nieuwe aanwinst:

Sinds deze week in mijn bezit, een door mijzelf geïmporteerde BMW E46 330d uit 2005 met 118.000 km op d'n teller.
Ondanks dat ik altijd wat VW-minded ben geweest moet ik direct bekennen, wat een machine!
Na een lange zoektocht ben ik via een bekende Duitse auto zoekmachine bij deze auto uitgekomen. In Kassel (zo'n 350 km bij mij vandaan) stond deze BMW bij een particulier te koop. Na flink wat voorbereidend werk en de nodige research ben ik tot de koop over gegaan.
Momenteel wil ik vooral genieten

Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst. Mooie bak. 

Netjes hoor
Meer foto's zijn altijd welkom
Heel veel plezier met je aanwinst en natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers

Meer foto's zijn altijd welkom

Heel veel plezier met je aanwinst en natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers

Mooie E46
Oh ja en welkom hier

Oh ja en welkom hier

BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot

Here is where the magic happens

Wat een heerlijke plek om te vertoeven.
Ik heb het geluk dat de eerste eigenaar mijn BMW rijkelijk heeft aangekleed.
Heerlijke sportstoelen, lekker dik sportstuur, schuif/kanteldak, Navi, automatische airco, cruise control heel de rambam.
Moet stiekem toch wel bekennen dat dit next level is vergeleken met mijn Golfje.
Hoe dit stuurt!! Wauw

Nog even wennen met achteruit rijden zo'n lange 'kont'.
Helpt ook niet echt mee dat het PDC systeem niet lijkt te werken.
Mooi projectje om binnenkort eens onder handen te nemen.
Met het inleggen van de achteruitversnelling hoor ik niets en bij rustig achteruit rijden richting een muur hoor ik ook niets....
Eens kijken waar dit aan ligt, wellicht een kabelbreuk aangezien de PDC sensoren volgens de vorige eigenaar nog recent zijn vervangen.
Iemand van jullie een idee?
En update numero uno:

Geen stickers op mijn Bimmer...
Achterkantje is wel aardig kaal zo aangezien de eerste eigenaar S320A Entfall Modellschriftzug heeft aangevinkt.
Ondanks de sticker is de auto overigens niet getuned. De vorige eigenaar's beste vriend was eigenaar van het vermelde tuning-bedrijf. Om wat naamsbekendheid te creëren heeft iedereen in de vriendengroep een sticker op de zijn auto geplakt.
Die sticker ligt inmiddels onder in mijn prullenbak!

Geen stickers op mijn Bimmer...
Achterkantje is wel aardig kaal zo aangezien de eerste eigenaar S320A Entfall Modellschriftzug heeft aangevinkt.
Ondanks de sticker is de auto overigens niet getuned. De vorige eigenaar's beste vriend was eigenaar van het vermelde tuning-bedrijf. Om wat naamsbekendheid te creëren heeft iedereen in de vriendengroep een sticker op de zijn auto geplakt.
Die sticker ligt inmiddels onder in mijn prullenbak!

- mieske90
- BimmerPortal Team
ziet er allemaal netjes uit