Al een tijdje lees ik hier mee, en dan vooral in de techniek hoek van de E46, en kwam daar meerdere malen tegen dat het gebruikelijk is om jezelf even voor te stellen, dus bij deze.
Ik heb zelf nu een F30 320i EDE, maar als 2e auto zoek ik een goeie(wie niet!) E46 330i. Liefst een sedan, automaat(geen must), sportstoelen met een nette km-stand en bijbehorende historie.
Ik heb een F30 nu zoals ik al zei, een 320i EDE handgeschakeld. Ben uiterst tevreden over de algehele auto, alleen over de verhoudingen van de versnellingsbak ben ik minder te spreken. Het duurt erg lang voor alles op gang komt ondanks de 170pk. Maar goed, je moet wat over hebben voor 20% bijtelling..

Hij is uitgevoerd in de kleur alpinweiss, Sportline met bijbehorend zwart stoffen interieur met rode accenten, executive pakket, 17" lichtmetalen velgen en een M-stuur + pook.
Inmiddels staat de teller op 60k, nog geen enkel probleem gehad. Behalve het bekende "ratelgeluid" bij een stationair draaiende motor. Hier is helaas niks aan te doen, en wordt door de dealer verweten aan de schrale afstelling van de hedendaagse motoren.
Verder vind ik het erg vreemd dat BMW nog altijd geen oplossing heeft om mijn iPod classic te koppelen aan de navi business. Er was ooit een kabel voor ontwikkeld, maar die gaf teveel problemen en is daarom nooit in het assortiment opgenomen is me verteld door de dealer en importeur, al met al een vreemd verhaal vind ik.
Als men een oplossing weet hoor ik het graag. Ik heb niet de bluetooth optie genomen destijds.
Mocht iemand hier van zijn 330i (een 325i is te overwegen), dan hoor ik dat erg graag.

Edit: nu met foto's