m performance remmen
m performance remmen
Heeft er iemand hier ervaring met het vervangen van de standaard remmen naar de M performance set, ik heb zelf een 328 i en de schijven voor moeten vervangen worden, dat was voor mij een mooi moment om te gaan upgraden.
Re: m performance remmen
We waarderen je medewerking en je berichten op het forum, we stellen het echter ook erg op prijs als je jezelf even voorstelt in het voorsteltopic, geen enkele verplichting maar wel zo netjes natuurlijk en wordt altijd door iedereen erg gewaardeerd
Je hebt helemaal gelijk, ik heb gelijk mijn showroom aan gemaakt,
- Kingfisher
- Contacteer:
Ik weet dat iemand op een ander BMW forum dit op zijn 328i (zelf) heeft gedaan, inclusief het programmeerwerk dat (blijkbaar) ook nodig is.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ik wil mijn remmen vervangen door M performance remmen.Wie weet een goedkoop adres voor aanschaf en montage.De dealer vraagt 2400,00
- Kingfisher
- Contacteer:
Bij leebmann24.de kosten ze € 2310 dus dat scheelt ook niet veel. Misschien eBay?
Ik weet van een ander forum dat iemand E90 M performance remklauwen icm M performance schijven met succes onder zijn F30 heeft gezet. Hiermee was hij een stuk voordeliger uit.
Ik weet van een ander forum dat iemand E90 M performance remklauwen icm M performance schijven met succes onder zijn F30 heeft gezet. Hiermee was hij een stuk voordeliger uit.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ik ben benieuwd of je het echt veel goedkoper zou kunnen vinden. Waar had je gelezen dat het goedkoper kon?
Mijn dealer vraagt 2400,00 incl. Montage