bmw E36 328i cabrio '93
Re: bmw 325i cabrio '93
Goed verhaal van Ramon (lees zijn topic ook even voor een indruk van al het werk). Met 500euro ben je nog lang niet klaar. Wat je kan proberen is een (veel) korter diff eronder zetten. Ik heb een 3.46diff onder mijn 325 en dat zorgt ervoor dat je veel rapper oppakt onderin. Je gaat als een malle door de versnellingen heen. Rotondes pak ik vaak in de 3 en op de snelweg vrijwel nooit meer naar de 4.
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Oke ik heb weer even zitten nadenken
En zag dat jullie het hadden over motorswap 328, 330i.
Maar vind de 328i het niet waard en heb serieuze twijfels over de e46 330i. Of ik er spijt van ga krijgen en het vermogen te weinig vind.
Ik zat net te praten met me broertje over een v8 swap e39 540i 4.4 286pk of een x5 4.4 of een 645i 4.4 333pk.
E39 540i blok zag ik net even staan voor 750 euro. 645i blok 1800 euro. Prijsverschil is best groot. En een e39 540i blok doet het kwa vermogen wel voor mij, veel meer dan een 330i uit een e46.
Als ik voor een motorswap ga word het minimaal een 4.4 uit de e39 met 286pk.
Dan komt er nog bij een versnellingsbak, remmen of gelijk de hele veerpoten uit een m3?
Aandrijfas?
Diffirentieel?
Spruitstuk
Uitlaatsysteem
Kabelboom
Computer?
En me grootste vraag past het wel
en wat is het totaal plaatje kwa kosten.
Met een e39 440i motor en bak, spruitstuk en uitlaatsysteem. En de nodige dingetjes.
Ik wil gewoon een unieke e36, hij moet zoiezo sneller worden want vind het echt maar een traag ding.
Zoals ik al eerder aangaf kan ik best wel wat aan de kant zetten per maand en ik wil echt wat unieks.
Misschien is een turbo of supercharger wel makkelijker, maar ik wil niet mijn blok kapot gaan rijden.
Prachtige auto, waarvan ik de velgen eronder vandaan wil halen en een setje bbs le mans of iets in die richting eronder wil hebben. Maar dat is een ander verhaal
Nou vuur maar op mij los. Ik lees het altijd met veel plezier. Ik wil het wel realistisch houden en haalbaar. Ik ben ook een persoon van ik wil snel resultaat zien en geen maand wachten tot mijn auto klaar is, daar heb ik ook geen geduld voor![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
En zag dat jullie het hadden over motorswap 328, 330i.
Maar vind de 328i het niet waard en heb serieuze twijfels over de e46 330i. Of ik er spijt van ga krijgen en het vermogen te weinig vind.
Ik zat net te praten met me broertje over een v8 swap e39 540i 4.4 286pk of een x5 4.4 of een 645i 4.4 333pk.
E39 540i blok zag ik net even staan voor 750 euro. 645i blok 1800 euro. Prijsverschil is best groot. En een e39 540i blok doet het kwa vermogen wel voor mij, veel meer dan een 330i uit een e46.
Als ik voor een motorswap ga word het minimaal een 4.4 uit de e39 met 286pk.
Dan komt er nog bij een versnellingsbak, remmen of gelijk de hele veerpoten uit een m3?
Aandrijfas?
Diffirentieel?
Spruitstuk
Uitlaatsysteem
Kabelboom
Computer?
En me grootste vraag past het wel
![:gek: :gek:](./images/smilies/gek.gif)
Met een e39 440i motor en bak, spruitstuk en uitlaatsysteem. En de nodige dingetjes.
Ik wil gewoon een unieke e36, hij moet zoiezo sneller worden want vind het echt maar een traag ding.
![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)
Zoals ik al eerder aangaf kan ik best wel wat aan de kant zetten per maand en ik wil echt wat unieks.
Misschien is een turbo of supercharger wel makkelijker, maar ik wil niet mijn blok kapot gaan rijden.
Prachtige auto, waarvan ik de velgen eronder vandaan wil halen en een setje bbs le mans of iets in die richting eronder wil hebben. Maar dat is een ander verhaal
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
Nou vuur maar op mij los. Ik lees het altijd met veel plezier. Ik wil het wel realistisch houden en haalbaar. Ik ben ook een persoon van ik wil snel resultaat zien en geen maand wachten tot mijn auto klaar is, daar heb ik ook geen geduld voor
![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
- Ramon 325 Vanos
- Berichten: 2277
- Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
- Locatie: Sint Joost
Re: bmw 325i cabrio '93
Denk dat dit ook niet echt realistisch is
Een handbak voor die motor vind je niet snel.
Past wel maar kost ook wel veel knutsel werk.
En veel custom onderdelen moet hebben.
En het prijs kaartje zou ook wel flink zijn
Dus denk dat het beide niks wordt voor je.
En waarom nu geen turbo meer dan?
Een handbak voor die motor vind je niet snel.
Past wel maar kost ook wel veel knutsel werk.
En veel custom onderdelen moet hebben.
En het prijs kaartje zou ook wel flink zijn
Dus denk dat het beide niks wordt voor je.
En waarom nu geen turbo meer dan?
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Het is niet dat ik geen turbo wil persee, maar wat het handigste is.
Geld eraan uitgeven vind ik niet erg. Maar wil er niet meer dan 5000 aan uitgeven misschien max 6000 maar dat vind ik al teveel.
Het blijft wel een auto van 3000 euro, het is allemaal leuk, en een mooie hobby maar het moet niet te gek worden. Was het een auto van 10.000 euro vind ik het niet erg om er 10.000 in te steken als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor een pk of 50 erbij vind ik het dan ook niet waard. Ik wil wel tegen de 300pk aanzitten dan.
Geld eraan uitgeven vind ik niet erg. Maar wil er niet meer dan 5000 aan uitgeven misschien max 6000 maar dat vind ik al teveel.
Het blijft wel een auto van 3000 euro, het is allemaal leuk, en een mooie hobby maar het moet niet te gek worden. Was het een auto van 10.000 euro vind ik het niet erg om er 10.000 in te steken als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor een pk of 50 erbij vind ik het dan ook niet waard. Ik wil wel tegen de 300pk aanzitten dan.
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Het is niet dat ik geen turbo wil persee, maar wat het handigste is.
Geld eraan uitgeven vind ik niet erg. Maar wil er niet meer dan 5000 aan uitgeven misschien max 6000 maar dat vind ik al teveel.
Het blijft wel een auto van 3000 euro, het is allemaal leuk, en een mooie hobby maar het moet niet te gek worden. Was het een auto van 10.000 euro vind ik het niet erg om er 10.000 in te steken als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor een pk of 50 erbij vind ik het dan ook niet waard. Ik wil wel tegen de 300pk aanzitten dan.
Geld eraan uitgeven vind ik niet erg. Maar wil er niet meer dan 5000 aan uitgeven misschien max 6000 maar dat vind ik al teveel.
Het blijft wel een auto van 3000 euro, het is allemaal leuk, en een mooie hobby maar het moet niet te gek worden. Was het een auto van 10.000 euro vind ik het niet erg om er 10.000 in te steken als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor een pk of 50 erbij vind ik het dan ook niet waard. Ik wil wel tegen de 300pk aanzitten dan.
Re: bmw 325i cabrio '93
De BMW's V8'en passen niet op 1 op 1 in een E36. Je zal dan over moeten gaan op een dry-sump systeem of een carterpan van een Alpina. Wat wel kan, als je perse V8 wil, is kijken naar een Ford V8 uit een Mustang uit de jaren 88-92. Vaak al met handbak en die past wel iets makkelijker.
Overigens, wat zijn 286 PK's uit een 4,4? Koop dan gewoon gelijk een E39 M5 blok. Het kost sowieso gruwelijk veel moeite om het passend te krijgen, dus kan je het beter gelijk goed doen.
Maar als je 300 PK wilt, koop dan een M54B30 uit een E46. Die kan je aardig in de buurt krijgen van 280 PK voor niet al te overdreven veel poen. Verder past dat blok gewoon 1 op 1 in je E36 en moet je alleen rekening houden dat je het EWS systeem overbouwt. Minder werk en tijd dan een V8 inbouwen, en ook nog eens aan het eind van de rit bijna evenveel PK's als de 4,4.
Leuk weetje: het gewichtsverschil tussen de V8 en een grote 6cyl is erg klein. Veerpoten hoeven niet uitgewisseld te worden. Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat een e46 330i grotere remschijven heeft.
Overigens, wat zijn 286 PK's uit een 4,4? Koop dan gewoon gelijk een E39 M5 blok. Het kost sowieso gruwelijk veel moeite om het passend te krijgen, dus kan je het beter gelijk goed doen.
Maar als je 300 PK wilt, koop dan een M54B30 uit een E46. Die kan je aardig in de buurt krijgen van 280 PK voor niet al te overdreven veel poen. Verder past dat blok gewoon 1 op 1 in je E36 en moet je alleen rekening houden dat je het EWS systeem overbouwt. Minder werk en tijd dan een V8 inbouwen, en ook nog eens aan het eind van de rit bijna evenveel PK's als de 4,4.
Leuk weetje: het gewichtsverschil tussen de V8 en een grote 6cyl is erg klein. Veerpoten hoeven niet uitgewisseld te worden. Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat een e46 330i grotere remschijven heeft.
One life, live it!
Re: bmw 325i cabrio '93
@Maan
Hoe is er voor niet al teveel poen rond de 280 pk uit een M53B30 te halen?
Hoe is er voor niet al teveel poen rond de 280 pk uit een M53B30 te halen?
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Vandaag mijn motorkap bekleding helemaal vast gemaakt er miste best wel wat pinnetjes maar nu is die weer strak.
Ik had een luchtfilterbox met die aansluiting voor die sensor gevonden op de sloop ik had hem op gevoel gekocht. Kwam uit een 320i maar paste dus niet op mijn luchtmassameter wat ik erg jammer vind. Had hem schoongemaakt maar toen paste die niet, scheelt echt een millimeter of 2 geloof ik en hij ziet er identiek uit als die van mij.
Had er 2 tientjes voor betaald, zonde eigenlijk.
En mijn bestuurderskant deur komt steeds los en word daar helemaal gek van. Als je de deurgreep vasthoud voel je speling, en me raam trilt wat aan de bestuurderskant, dus ik ga een deze dagen het deurpaneel losmaken om te kijken wrm die steeds los komt en waarom die niet vastzit.
En dan de centrale deurvergrendeling bestellen op afstand, en home coming kastje bestellen en monteren zodra die binnen zijn. Word nog een hele klus... Ik en elec kabeltjes gaan niet samen
En dan volgende maand wil ik nieuwe achterveren, stugger dan wat ik nu heb, maar geen stuiterbal stug. Nu is achter heeel soepel zo voelt het. Voel steeds me banden in de kasten komen ookal rol ik van een drempel, op de snelweg met hobbeltjes. Ben benieuwd wat er nu onder zit dit is de enige foto die ik ervan heb.
Ik wil me auto absoluut niet lager of hoger, vind de rijhoogte zo perfect. Hij mag alleen wat stugger.
Nu is het zoals ik met iemand van 90kg in de auto zit en ik bijv vol gas geef in ze 2 dat me banden in me kasten trekken, dat is me dus echt iets te soepel. Als ik alleen rij en een beetje sportieve bocht neem dan komt de band die aan de buitenkant van de bocht zit ook in de kasten... Als ik dus gasgeef in een bocht. Dus dat doe ik allemaal niet verder is d wegligging echt ongelofelijk goed.
Maar hoeft ook geen stuiterbal hard te zijn dat ik er veel grip mee verlies.
Ik had een luchtfilterbox met die aansluiting voor die sensor gevonden op de sloop ik had hem op gevoel gekocht. Kwam uit een 320i maar paste dus niet op mijn luchtmassameter wat ik erg jammer vind. Had hem schoongemaakt maar toen paste die niet, scheelt echt een millimeter of 2 geloof ik en hij ziet er identiek uit als die van mij.
Had er 2 tientjes voor betaald, zonde eigenlijk.
En mijn bestuurderskant deur komt steeds los en word daar helemaal gek van. Als je de deurgreep vasthoud voel je speling, en me raam trilt wat aan de bestuurderskant, dus ik ga een deze dagen het deurpaneel losmaken om te kijken wrm die steeds los komt en waarom die niet vastzit.
En dan de centrale deurvergrendeling bestellen op afstand, en home coming kastje bestellen en monteren zodra die binnen zijn. Word nog een hele klus... Ik en elec kabeltjes gaan niet samen
![smile :'(](./images/smilies/sadley.gif)
En dan volgende maand wil ik nieuwe achterveren, stugger dan wat ik nu heb, maar geen stuiterbal stug. Nu is achter heeel soepel zo voelt het. Voel steeds me banden in de kasten komen ookal rol ik van een drempel, op de snelweg met hobbeltjes. Ben benieuwd wat er nu onder zit dit is de enige foto die ik ervan heb.
Ik wil me auto absoluut niet lager of hoger, vind de rijhoogte zo perfect. Hij mag alleen wat stugger.
Nu is het zoals ik met iemand van 90kg in de auto zit en ik bijv vol gas geef in ze 2 dat me banden in me kasten trekken, dat is me dus echt iets te soepel. Als ik alleen rij en een beetje sportieve bocht neem dan komt de band die aan de buitenkant van de bocht zit ook in de kasten... Als ik dus gasgeef in een bocht. Dus dat doe ik allemaal niet verder is d wegligging echt ongelofelijk goed.
Maar hoeft ook geen stuiterbal hard te zijn dat ik er veel grip mee verlies.
Laatst gewijzigd door Leen op 24 feb 2020, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Re: bmw 325i cabrio '93
Hoeven niet perse je veren te zijn. Kunnen ook versleten schokbrekers zijn of gewoon te soepel. Ik heb AST veren onder de 328i maar met de normale schokbrekers had ik ook exact wat jij hebt. Andere schokbrekers eronder en het zooitje is gelijk een stuk stugger.
One life, live it!
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Wat voor schokbrekers heb jij eronder als ik vragen mag.
Ook heb ik nog goed zitten nadenken over een 330i blok. U zei dat het 1 op 1 past.
Ik heb een supersprint spaghetti spruitstuk en uitlaatsysteem, past dat ook op het m54b30 blok?
En hoe zit het met de versnellingsbak, aandrijfas, koppeling, ecu (computer) kabelboom, tellerbak ect ect, remmen moeten wel van een 330i komen, dus gelijk de veerpoten van een 330i?
Blok pijzen varieren heel erg zie ik, ik zag ze voor 700-1600 op marktplaats.
Maar ik wil een blok met garantie en originele km stand.
Lijkt me wel echt geweldig een mooie perfect lopende e36 330i cabrio![:jack: :jack:](./images/smilies/jack-1.gif)
Ook heb ik nog goed zitten nadenken over een 330i blok. U zei dat het 1 op 1 past.
Ik heb een supersprint spaghetti spruitstuk en uitlaatsysteem, past dat ook op het m54b30 blok?
En hoe zit het met de versnellingsbak, aandrijfas, koppeling, ecu (computer) kabelboom, tellerbak ect ect, remmen moeten wel van een 330i komen, dus gelijk de veerpoten van een 330i?
Blok pijzen varieren heel erg zie ik, ik zag ze voor 700-1600 op marktplaats.
Maar ik wil een blok met garantie en originele km stand.
Lijkt me wel echt geweldig een mooie perfect lopende e36 330i cabrio
![:jack: :jack:](./images/smilies/jack-1.gif)
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Ik zie hier mensen praten over een tec tuning schroefset voor 219 euro.. Lijkt mij wel erg goedkoop denk ik zo. Maar ze zijn er heel tevreden mee.
Dacht toch meer aan eibach of koni of iets in die richting. (Niet dat ik verstand heb van veren en dempers, maar klinkt toch vertrouwelijker)
Voor is mijn auto perfect, de hoogte ervan, hoe stug die is en in de bochten duikt.
Alleen achter is de rijhoogte perfect, alleen is die zo slap. Als ik schuin over een drempel ga rollend zonder gas en er dan recht afga met beide achterbanden tegelijk hoor je ghhsst dat de banden in me kasten komen.
Oke ik heb wel erg brede velgen achter, maar hij mag wel ietsjes stugger. Want rollend eraf en toch in de kasten je voelt de achterkant ook helemaal inzakken die ervanaf komt.
Nog effe 4 weekjes wachten en dan iets bestellen![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
Dacht toch meer aan eibach of koni of iets in die richting. (Niet dat ik verstand heb van veren en dempers, maar klinkt toch vertrouwelijker)
Voor is mijn auto perfect, de hoogte ervan, hoe stug die is en in de bochten duikt.
Alleen achter is de rijhoogte perfect, alleen is die zo slap. Als ik schuin over een drempel ga rollend zonder gas en er dan recht afga met beide achterbanden tegelijk hoor je ghhsst dat de banden in me kasten komen.
Oke ik heb wel erg brede velgen achter, maar hij mag wel ietsjes stugger. Want rollend eraf en toch in de kasten je voelt de achterkant ook helemaal inzakken die ervanaf komt.
Nog effe 4 weekjes wachten en dan iets bestellen
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
Re: bmw 325i cabrio '93
Ik heb ze nu als probeersel gecombineerd met M3 schokbrekers.Mikeplugers91 schreef:Wat voor schokbrekers heb jij eronder als ik vragen mag.
Het blok past 1 op 1 als in, geen gedoe met van alles aanpassen wat je wel moet doen bij een V8. Dingen die je moet aanschaffen zijn:
-Blok + bijbehorende DME/Sleutel/EWS module
-Versnellingsbak
-Cardan
-Remmen
Mooiste is als je dit allemaal van een sloper kan trekken. Ik durf niet te zeggen of je de schokbrekers 1 op 1 kan overzetten. De draagarmen van een E46 zijn langer dus er zal wel wat verschil in zitten.
Je uitlaat past verder 1 op 1. Zou je alleen nog moeten kijken hoe je uit komt met de Lambdasondes. Die zitten wel op een andere plek.
Voor de tellerbak kan je het beste met Advanced Engineering in Barendrecht bellen. Die kunnen je heel goed opweg helpen voor als je wat vergeten bent. Verder kunnen ze ook helpen met je DME. Waarschijnlijk moet het 1 en ander weggeschreven worden uit de DME. En ik zou nog even met het RDW bellen ivm herkeuring. De E36 is nooit als 330i geleverd. Een simpele herkeuring is zo gepiept. Maar het kan natuurlijk dat je naar lelystad word gestuurd voor een uitgebreide keuring. Die kosten liggen iets hoger.
One life, live it!
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Vraagje
Die achterveren waar moeten die zitten.. Mischien hele domme vraag maar had hem gister op de brug om te kijken welk merk ik had. Ik zag alleen mijn gele schokdempers zitten. Aan de voorknt dag ik me veer om de demper heen. Maar achter zag ik niets, heb met een zaklamp aan beide kanten gekeken maar zag achter nergens geen veer zitten.
Auto op de brug krijgen was al een hele klus. Ik dacht gister zo van waarom raakt die eigenlijk steeds bij hobbeltjes. Dus ik keek onder de kofferbak en zag daar een zo goed als nieuwe reserverband. Heb die in de kelder gelegd, en heb nu geen last meer van die hobbeltjes. En kan gewoon nu scherpe bochten nemen zonder dat me achterbanden in de kasten komen.
Toch naar de garage gegaan om effe te checken maar zag dus geen veer zitten.. Eerst ging de auto net net op de brug bijna schrapend. Maar ik denk omdat ik me reservewiel eruit heb gehaald dat de achterkant iets omhoog is gegaan en me neus iets naar beneden.
Nu moest de auto bij de voorschermen worden opgetild om hem op de brug te krijgen.. Dat een reserveband zoveel kan uitmaken. Eerst paste er achter geen vinger in raakte ik gelijk de zijkant van mijn band en nu kan ik er bijna een vinger tussenstoppen.
Maar die veer, waar zit die dan ik neem aan bij of om de schokbreker.
Die achterveren waar moeten die zitten.. Mischien hele domme vraag maar had hem gister op de brug om te kijken welk merk ik had. Ik zag alleen mijn gele schokdempers zitten. Aan de voorknt dag ik me veer om de demper heen. Maar achter zag ik niets, heb met een zaklamp aan beide kanten gekeken maar zag achter nergens geen veer zitten.
Auto op de brug krijgen was al een hele klus. Ik dacht gister zo van waarom raakt die eigenlijk steeds bij hobbeltjes. Dus ik keek onder de kofferbak en zag daar een zo goed als nieuwe reserverband. Heb die in de kelder gelegd, en heb nu geen last meer van die hobbeltjes. En kan gewoon nu scherpe bochten nemen zonder dat me achterbanden in de kasten komen.
Toch naar de garage gegaan om effe te checken maar zag dus geen veer zitten.. Eerst ging de auto net net op de brug bijna schrapend. Maar ik denk omdat ik me reservewiel eruit heb gehaald dat de achterkant iets omhoog is gegaan en me neus iets naar beneden.
Nu moest de auto bij de voorschermen worden opgetild om hem op de brug te krijgen.. Dat een reserveband zoveel kan uitmaken. Eerst paste er achter geen vinger in raakte ik gelijk de zijkant van mijn band en nu kan ik er bijna een vinger tussenstoppen.
Maar die veer, waar zit die dan ik neem aan bij of om de schokbreker.
Re: bmw 325i cabrio '93
Veer zit gelijk achter het wiel. Als je door je velg kijkt zie je meestal net 1 of 2 windingen.
In de schotels dus:
![Afbeelding](http://c535348.r48.cf3.rackcdn.com/60156.jpg)
In de schotels dus:
![Afbeelding](http://c535348.r48.cf3.rackcdn.com/60156.jpg)
One life, live it!
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2014, 13:34
Re: bmw 325i cabrio '93
Ik heb een beetje zitten neuzen op internet en zo een 330i blok past wel, alleen lees ik dat de bekabeling veel problemen gaat opleveren.
Dan kan ik toch gewoon beter een m3 blok erinhangen, 3.0 of 3.2
Zal wel iets duurder zijn kwa onderdelen maar makkelijker erin te hangen en aan te sluiten denk ik zo.
Ik ga in ieder geval sparen voor iets in die richting en rond januari wil ik ermee beginnen.
Neem aan dat met een m3 blok en alle onderdelen zo 1 op 1 passen, wat weer makkelijker is met monteren.
Ik kan echt niet wachten, tis alleen dat me protomonee het niet toelaat op dit moment
Een leuk blok rond de 100.000 max 150.000 km en bak ook. Dat zou echt gek zijn zoiets. Kzie het al voor me.
Kwa bekabeling zal het ook makkelijker zijn, en ik kan gewoon e36 onderdelen gebruiken.
Kga echt hard werken. Zoiezo is het goedkoper dan een echte m3 cabrio kopen want de goedkoopste staat voor 10.000 op marktplaats. Kdenk zo als je het doe doe het dan goed. Kwa kosten zal het niet zoveel verschillen met dat 330i blok en onderdelen.
Dan kan ik toch gewoon beter een m3 blok erinhangen, 3.0 of 3.2
Zal wel iets duurder zijn kwa onderdelen maar makkelijker erin te hangen en aan te sluiten denk ik zo.
Ik ga in ieder geval sparen voor iets in die richting en rond januari wil ik ermee beginnen.
Neem aan dat met een m3 blok en alle onderdelen zo 1 op 1 passen, wat weer makkelijker is met monteren.
Ik kan echt niet wachten, tis alleen dat me protomonee het niet toelaat op dit moment
![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
Een leuk blok rond de 100.000 max 150.000 km en bak ook. Dat zou echt gek zijn zoiets. Kzie het al voor me.
Kwa bekabeling zal het ook makkelijker zijn, en ik kan gewoon e36 onderdelen gebruiken.
Kga echt hard werken. Zoiezo is het goedkoper dan een echte m3 cabrio kopen want de goedkoopste staat voor 10.000 op marktplaats. Kdenk zo als je het doe doe het dan goed. Kwa kosten zal het niet zoveel verschillen met dat 330i blok en onderdelen.