Wiellagers achter vervangen, adres/kosten ?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
TNO

Wiellagers achter vervangen, adres/kosten ?

Bericht door TNO » 28 aug 2015, 15:24

De laatste dagen hoor ik van de achterkant bij mijn auto een geluid bij een van de wiellagers dus dit betekend dat deze vervangen dienen te worden.
Nu ben ik aan het rondkijken voor een bedrijf waar ik dit eventueel kan laten doen. Dus ik was benieuwd of jullie nog goede adressen weten (in de Regio Breda) om dit te doen en ook waar de kosten nog redelijk zijn ?
Wel heb ik al een offerte hiervoor opgevraagd bij de dealer en daar zijn de totale kosten afgerond zo ongeveer €500,- .

Alvast bedankt voor de informatie :).

Baasje20

Re: Wiellagers achter vervangen, adres/kosten ?

Bericht door Baasje20 » 30 aug 2015, 20:06

Beste TNO,

Ik heb zelf pas geleden me wiellagers laten vervangen aan me BMW.
Bij Autobedrijf de Kleine Krogt voor nog geen 300 euro in Breda.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

TNO

Bericht door TNO » 30 aug 2015, 21:18

Hoi,

Bedankt voor je reactie nog niet eerder van dit bedrijf gehoord eens kijken wat er over te vinden is op internet. Daarnaast zijn meerdere reacties van andere forum leden altijd welkom als antwoord op mijn vragen ;).

Groeten,
Sander

Maan

Bericht door Maan » 31 aug 2015, 20:52

Het is een klusje van een uurtje als je de draagarm aan de auto laat. Scheelt ook uitlijnen. Daar het weleens tegen kan zitten zou ik eerder rekenen op 2 arbeidsuren. Ik heb voorheen het eens laten doen voor 120€ (arbeid + lager) in Den Haag. 300 of 500 lijkt me iets teveel. Dan zou echt alles tegen moeten zitten, alles gedemonteerd moeten worden en ook nog eens opnieuw uitgelijnd worden.

Edit: 120 per kant. Als 300 voor beiden kanten samen is vind ik het geen verkeerde prijs.
One life, live it!

TNO

Bericht door TNO » 01 sep 2015, 11:14

Even een korte update uiteindelijk besloten om de wiellagers te laten vervangen bij Gijsbertsen. Na een prima telefoongesprek en een netje prijs voor hun gekozen het is wel een stukje rijden maar dat heb ik er best voor over :).
Laatst gewijzigd door Bart70 op 01 sep 2015, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”