Victor - e87 2005
Victor - e87 2005
Hola!
Een nieuwe nieuweling dus even een kennismaking:
Ik ben Victor, 35 jaar oud en kom uit Amsterdam. Om eerlijk te zijn ben ik geen ultieme autofreak maar ik kan absoluut genieten van de pracht van sommige modellen en BMW heeft wat dat betreft een grote aantrekkingskracht.
Ben zelf in het bezit van een e87 116i uit 2005 en dat voldoet voor mij prima, hoewel ik 'm wellicht nog eens laat chiptunen. Ik vind de e81 series nog altijd de mooiste van de lijn 1 series.
Ciao,
Victor
Een nieuwe nieuweling dus even een kennismaking:
Ik ben Victor, 35 jaar oud en kom uit Amsterdam. Om eerlijk te zijn ben ik geen ultieme autofreak maar ik kan absoluut genieten van de pracht van sommige modellen en BMW heeft wat dat betreft een grote aantrekkingskracht.
Ben zelf in het bezit van een e87 116i uit 2005 en dat voldoet voor mij prima, hoewel ik 'm wellicht nog eens laat chiptunen. Ik vind de e81 series nog altijd de mooiste van de lijn 1 series.
Ciao,
Victor
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Victor - e87 2005
Welkom Victor,
YES, weer een 1-serie rijder erbij
als je de E81 mooier vind waarom heb je dan geen E81 gekocht?
meer foto's zijn altijd welkom.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
YES, weer een 1-serie rijder erbij
als je de E81 mooier vind waarom heb je dan geen E81 gekocht?
meer foto's zijn altijd welkom.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E87 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Whups...typfoutje...
Welkom hier Victor !
Mooie wagen, al ben ik het met je uitspraak over de E81 niet echt eens
Plaats gerust even wat meer fotootjes hier, daar zijn we altijd dol op ! Kijk even in dit topic voor hoe je dat het beste kunt doen
Als je nog vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zsm proberen te helpen.
Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers toe
Mooie wagen, al ben ik het met je uitspraak over de E81 niet echt eens
Plaats gerust even wat meer fotootjes hier, daar zijn we altijd dol op ! Kijk even in dit topic voor hoe je dat het beste kunt doen
Als je nog vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zsm proberen te helpen.
Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers toe