Alpine White E81 116i 2009
-
Alpine White E81 116i 2009
Hallo iedereen,
ik heb een aantal foto's van mijn karretje die ik in deze topic wil achterlaten!
Alles is nog origineel behalve de DEPO V2 koplampen die ik onlangs erop heb gemonteerd.
Er staan nog een aantal dingen op mijn wishlist:
-Blackline achterlampen
-Zwarte kidney grille
-OEM Dakspoiler
-Spoorverbreders
-Zwarte interieurlijsten
-Haaievin
-Blanke knipperlichten
Done:
-Angeleyes
-"Diffuser" gloss black laten spuiten
-Andere kentekenplaathouder
Maar zo staat ie er voorlopig bij:
Fijne dag nog!
ik heb een aantal foto's van mijn karretje die ik in deze topic wil achterlaten!
Alles is nog origineel behalve de DEPO V2 koplampen die ik onlangs erop heb gemonteerd.
Er staan nog een aantal dingen op mijn wishlist:
-Blackline achterlampen
-Zwarte kidney grille
-OEM Dakspoiler
-Spoorverbreders
-Zwarte interieurlijsten
-Haaievin
-Blanke knipperlichten
Done:
-Angeleyes
-"Diffuser" gloss black laten spuiten
-Andere kentekenplaathouder
Maar zo staat ie er voorlopig bij:
Fijne dag nog!
Laatst gewijzigd door Adjepatatje op 12 sep 2015, 17:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Alpine White E81 116i 2009
Mooie bak zeg! Zou alleen de DEPO lampen vervangen door OEM lampen ... staat mooier imho
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
-
Dankje! Haha daar ben ik het zeker met je eens, maar ik ben uiteindelijk voor de Depos gegaan omdat ik OEM iets te duur vond.
- White magic
geweldige wagen, doet mij ergens aan denken
Ga je echt spoorverbreders toepassen? Ik raad het je af. Gaat je auto geen goed doen. Neem dan liever brede velgen, hoef je ook je wielkasten niet aan te passen
Erg benieuwd naar je verdere updates. De DEPO lampen staan in ieder geval erg goed!
Ga je echt spoorverbreders toepassen? Ik raad het je af. Gaat je auto geen goed doen. Neem dan liever brede velgen, hoef je ook je wielkasten niet aan te passen
Erg benieuwd naar je verdere updates. De DEPO lampen staan in ieder geval erg goed!
Wat is dat nou weer voor onzin? Geen spacers toepassen om dan niet te hoeven rollen
Afhankelijk van hoe breed je je velg neemt of hoe breed je je spacers neemt moet je wel/niet rollen, dat heeft niets te maken met spacers an sich. En waarom zouden spacers je auto geen goed doen? Ik rijd al jaren zonder problemen met 10 en 15mm spacers (zonder rollen overigens )
Afhankelijk van hoe breed je je velg neemt of hoe breed je je spacers neemt moet je wel/niet rollen, dat heeft niets te maken met spacers an sich. En waarom zouden spacers je auto geen goed doen? Ik rijd al jaren zonder problemen met 10 en 15mm spacers (zonder rollen overigens )
- mieske90
- BimmerPortal Team
hou het vriendelijk jongens, ieder zijn mening.
de ene zweert bij spacers en de andere weer niet, accepteer elkaars mening.
de ene zweert bij spacers en de andere weer niet, accepteer elkaars mening.
- White magic
hahaha maak je niet zo druk johAnni schreef:Wat is dat nou weer voor onzin? Geen spacers toepassen om dan niet te hoeven rollen
Naar mijn idee is niet goed voor je wagen om deze met spoorverbreders uit te breiden, maar als jij ze er onder hebt zitten zonder problemen, prima!
-
Ja ik wil spoorverbreders monteren omdat ik vind dat het er beter uitziet als de wielen wat meer aansluiten met de body. Als het zo zou zijn dat ik het niks vind dan kunnen ze er altijd weer af hahah. Heb mezelf nog niet echt verdiept in andere velgen, ben nog best tevreden met de grootte en looks van m'n huidige velgen
Maak me niet druk hoor, kan alleen slecht tegen ongefundeerde uitsprakenWhite magic schreef:hahaha maak je niet zo druk joh
- White magic
En zo is het!
Erg nette 116i, en zo te lezen heb je nog leuke plannen.
Een andere kentekenplaathouder achter zonder tekst zou ik nog toevoegen aan het lijstje ;-)
Een andere kentekenplaathouder achter zonder tekst zou ik nog toevoegen aan het lijstje ;-)
-
Scherp! Dat is inderdaad een goede ja, ik voeg hem toe aan mijn lijstje haha
Geen nieuwe aanpassingen, maar een paar (oude) peekaboo foto's met de gsm:
Geen nieuwe aanpassingen, maar een paar (oude) peekaboo foto's met de gsm:
Laatst gewijzigd door Bart70 op 02 sep 2015, 07:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking