black 330 diesel

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
black 330 diesel

black 330 diesel

Bericht door black 330 diesel » 28 aug 2015, 12:01

hallo allemaal,

ik wil me even voorstellen op dit forum.Vanaf morgen zijn wij(mijn gezin en ikzelf)mede bmw-bezitter.Liefhebber van dit mooie merk was ik al veel langer, en dan speciaal de e30 m3(zal daar wel niet de enige in zijn!!).
We hebben momenteel nog een knalgele(Mazda racing yellow;mooie parelmoerkleur die ook op de rx-8 zit)mini cooper s,maar die hebben we te koop staan,die wordt echt te klein,en omdat ik voor mijn werk bij justitie heel veel km's maak was een diesel geen overbodige luxe meer.
De auto krijgt voor levering een afleverbeurt en een verse apk.De 330 heeft al wel veel ervaring(ruim 330 duizend ), maar de onderhoudsboekjes zitten erbij en ik neem aan dat dit wel degelijke blokken zijn( het is de 204 pk versie....

ben benieuwd hoe de beemer gaat bevallen,de mini was al een geweldige auto,maar het koppel van de 330 is echt fenomenaal(410 nm).
Zal als ik hem heb proberen wat foto's te posten(ben niet zo geweldig met dit soort dingen,hang liever aan de gewichten in de sportschool... :ja:

groeten patrick

mieske90
BimmerPortal Team

Re: black 330 diesel

Bericht door mieske90 » 28 aug 2015, 15:57

Welkom Patrick,

een mini is ook zeker niet verkeerd, heb gehoord dat het hele fijne karts zijn ;)
maar een 330d is helemaal niet verkeerd.
oké hij heeft wel wat gelopen maar daar kun je met gemak nog een paar ton bij rijden.

foto's zien we vanzelf wel verschijnen, je kunt misschien eerst dit topic door lezen dan kom je er wel uit.
viewtopic.php?f=698&t=9390

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 30 aug 2015, 13:24

Welkom hier Patrick !

Dat is geheel geen verkeerde wagen met dat blok, en de kilometers zou ik me niet zo veel zorgen over maken, daar kan nog geneoeg bij :duim:

Wat beterft de fotootjes, ik corrigeer mijn collega even, je kunt het beste in dit topic even kijken, daar heb je ook een filmpje er bij ;)

Verder kun je, zoals mijn collega al aan geeft, altijd even een pm naar een van de moderators sturen mocht je ergens niet uit komen op dit forum. We zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hoop ik je beroepsmatig nooit tegen te komen :devil:

Fredje65

Bericht door Fredje65 » 31 aug 2015, 19:54

Welkom!
E46 330ci automaat, grijs leer. SOLD
SAAB 9-5 VECTOR ESTATE 2.3t 2004

black 330 diesel

Bericht door black 330 diesel » 01 sep 2015, 08:47

...k'heb de eerste km's erop zitten,en het rijdt echt als een titje.De mini was idd ook zeker niet verkeerd, maar die zat continu in je oor te fluisteren; 'harder, je kunt harder , ga nu harder man),de 330 doet dat niet(althans minder :whistle: ),je weet dat je de meeste weggebruikers makkelijk "bij"kunt houden!!
bedankt voor de reakties en ga soon proberen foto's te plaatsen........

greetz Patrick :zwaai:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”