Ik ben Leroy kom uit Waddinxveen en ben 28 jaar, ik heb al sinds kleins af aan een liefde voor auto's en ben ook werkzaam in de autobranche alleen helaas nog niet bij BMW.
Na 2 jaar geleden mijn eerste ''jeugdliefde'' te hebben gekocht omdat ik een BMW nog niet kon betalen heb ik nu toch sinds een paar weken een mooie E30 323i uit 84' gekocht, de andere auto die ik bezit is overigens een Subaru Impreza WRX met nu bijna 380 pk die ik nu dus ruim 2 jaar bezit.
Mijn Jeugdliefde: een M3 E46 CSL en later is daarbij gekomen een M5 E60 V10 die komen later nog wel.
De E30 is origineel Frans vandaar de gele lichten, verder heeft die redelijk wat roest op de inmiddels voor mij achter gekomen bekende plekken maar dat gaan we aanpakken, over de kleur ben ik nog niet helemaal uit.
Verder hou ik wel van aanpassen en anders dan anders dus er zal nog genoeg aan gebeuren.
verder hoop ik hier veel te leren over het merk en over de E30 zelf en leuke nieuwe mensen te ontmoeten!
Hieronder wat foto's:
Zoals ik hem kocht ( standaard,alleen verlaagd met een bilstein set )

Zo staat die er nu bij:
Velgen gespoten in Army Green i.v.m. corrosie en de grill, verder alle bekleding achter eruit i.v.m. reinigen.