CCC business navigatie hapert en leest soms niet
CCC business navigatie hapert en leest soms niet
Beste mensen,
Sindskort heb ik een e87 met een aftermarket navisysteem van CCC Business(niet door mij) maar de scherm hapert en wilt soms niet openen. Moet soms 2x erover doen. Soms pakt hij ook niet op. Kan zo'n systeem aan de DVD liggen? Wat kost het gewoon repareren van zo'n systeem? Waar kan ik heen en wat is de website van deze CCC Business navigatie?
Sindskort heb ik een e87 met een aftermarket navisysteem van CCC Business(niet door mij) maar de scherm hapert en wilt soms niet openen. Moet soms 2x erover doen. Soms pakt hij ook niet op. Kan zo'n systeem aan de DVD liggen? Wat kost het gewoon repareren van zo'n systeem? Waar kan ik heen en wat is de website van deze CCC Business navigatie?
Laatst gewijzigd door mustiej70 op 05 sep 2015, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: CCC business navigatie hapert en leest soms niet
over je navigatie zou ik niet weten.
balen dat je 1-serie onder de krassen en de deuken zit, dit is zeker niet normaal.
wat ben je van plan met die 2de 1-serie die je wilt kopen?
balen dat je 1-serie onder de krassen en de deuken zit, dit is zeker niet normaal.
wat ben je van plan met die 2de 1-serie die je wilt kopen?
Ik wil deze wegdoen en dan een ander halen met een groter motor alleen ben ik bang van de kilometerstand. Ik wil wel zorgeloos 3 jaar erop kunnen rijden met de benodigde onderhoud elke jaar natuurlijk, maar niet dat ik onverwachte kosten krijg. Het is wel een nette auto met historie bekend en vooral snelweg geweest.
Zijn er mensen op dit forum bekend met e87 120/125d en hoge kilometerstanden? Die ze zelf hebben bereden of tweedehands hebben gekocht?
Zijn er mensen op dit forum bekend met e87 120/125d en hoge kilometerstanden? Die ze zelf hebben bereden of tweedehands hebben gekocht?
- mieske90
- BimmerPortal Team
als bij de history ook de kilometerstand bij staat en die klopt kan het volgens mij geen kwaad.
volgens mij zijn er wel een paar op het forum die hun 1-serie naar de 3 ton hebben gereden
volgens mij zijn er wel een paar op het forum die hun 1-serie naar de 3 ton hebben gereden
Het is toch niet zo dat bmw diesels na de 3 ton overgaat naar survival mode of afbouwen?
- mieske90
- BimmerPortal Team
er hebben een paar leden hier een bmw die tegen de 4 of 5 ton rijden
Dat is rustgevend gevoel haha. Laten we maar ontopic gaan, ik heb over de kmstand een apart topic gemaakt:)