DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Sold! P10 The End!
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Style 32 Gemonteerd
Erg gaaf dennis die styling 32
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Inderdaad erg coole foto! Heb je niet gezien op Bimmerfest?
Thanks heren! Ik heb jou ook niet gezien Kevin, had alleen Alyssa haar ED wel gespot maar voor de rest geen bekende gezichten gezien.
Nog eentje die nog niet op de computer stond:
Nog eentje die nog niet op de computer stond:
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Bimmerfest & Pics
Nice Zijn 18 duimers denk ik? Auto is echt heel erg opgeknapt sinds aanschaf
Nee is een 17 inch breedset van onder een Z3 vandaan, beter compliment kan ik niet krijgen,thanks! Morgen komt er een motorkap op met minder steenslag, deze heb ik een tijdje terug van Ad overgenomen, samen met een normale voorbumper voor de winter, betekent dat ik van de winter op me gemak de voorbumper strak ga zetten en deze dan laat spuiten samen met de grillelijst. Op het moment is me Civic prioriteit aangezien deze een respray in het wit gaat krijgen.
Laatst gewijzigd door DennisV32 op 22 jul 2015, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar laat jij je auto spuiten dan? Ik ben bij Van de Berg geweest voor een offerte en die wouden €1100.- voor mijn bumper, motorkap en zijschermen...
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Ik laat spullen van de BMW gewoon bij Zwartepoorte Goes brengen, normaal spuitwerk via Bosselaar in Koudekerke.
Ik zet het zelf in de primer altijd.
Ik heb ook nog een adresje van een spuiter die ook voor ze eigen spuit, daar heb ik me velgen laten doen. Hebt vroeger ook bij VD Berg gewerkt en die vraagt altijd belachelijke prijzen.
Ik zet het zelf in de primer altijd.
Ik heb ook nog een adresje van een spuiter die ook voor ze eigen spuit, daar heb ik me velgen laten doen. Hebt vroeger ook bij VD Berg gewerkt en die vraagt altijd belachelijke prijzen.
Thanks! Ga ik daar ook even naar kijken. Ik heb bij v/d berg mijn hele linker zijkant en velgen laten spuiten en was toen €1200.- kwijt in totaal, dus dacht wel klaar te wezen met €400-€500.-. €1100.- is me iets teveel voor een bumpertje, een motorkap en de zijschermen...
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
- woutervandriel
Mooie e36 Dennis! style 32's er onder is altijd dik! was het folie plakken moeilijk? met de rondingen enzo?
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Doel, leder and mor
Tijd geleden alweer dat ik hier geüpdatet heb.
Als eerste kwam me favoriete probleem met een E36 op het meest klote moment (net winkel willen binnenlopen) weer om de hoek kijken.
Terug bij de garage aangekomen gelijk maar deurpaneel eraf om de schade te bekijken.
Geen probleem, ik heb toch genoeg raammechanismes liggen. Gelijk het bekende zwakke puntje bij de terug te monteren mechanisme verholpen.
Voor de rest was alleen het kleine rubbertje bij het slot echt af, denk dat het grote rubber ooit is vervangen maar deze niet meer gedaan was, nadat deze vervangen was werkte alles weer beter dan het ooit gedaan had.
Verder heb ik ondertussen alweer een paar maanden terug de motorkap vervangen voor één met minder steenslag en vooral minder deuken.
Een paar weken terug zijn we met een groep naar het plaatsje Doel geweest in België om hier wat foto's te schieten met de BMW's (sorry voor de lage kwaliteit van sommige foto's)
Panorama foto, dus ff klikken!
Ook onder de kap moet er natuurlijk schoongemaakt worden
2 weken terug heb ik dan eindelijk een net setje leer kunnen bemachtigen, 10 min na het zien van de advertentie zaten me vriendin en ik al in de bus om het te gaan ophalen.
Daar aangekomen zag het er allemaal heel netjes uit, dus betaald en ingeladen, eenmaal thuis pas erachter gekomen dat deze set nogal wat extra's had die ik in eerste instantie niet gezien had.
Zwarte hemel zat er ook bij, dus gelijk het hele interieur een overhaul gegeven.
Opties van de set die ik in eerste instantie niet gezien had:
Voorstoelen verwarmd (nog aan sluiten)
Deurvakken achter
Gestikte deurpanelen
Bekerhouder in de armsteun achter
Na de volgende dag de houten handgrepen voor mijn zwarte te hebben vervangen de set nog even voor me werk erin gezet.
Elek ramen achter staan nog steeds op de to-do lijst.
De Foto's van de zwarte hemel houden jullie tegoed.
Ondertussen ook alweer de 325k aangetikt.
Vandaag heb ik de achterdemper open geslepen en deze op dieet gezet, nu is het gelijk niet meer zo blikkerig en schel geluid, hier heb ik alleen geen foto's van.
Als afsluiter nog een foto op de o zo mooie boulevard van Vlissingen!
Als eerste kwam me favoriete probleem met een E36 op het meest klote moment (net winkel willen binnenlopen) weer om de hoek kijken.
Terug bij de garage aangekomen gelijk maar deurpaneel eraf om de schade te bekijken.
Geen probleem, ik heb toch genoeg raammechanismes liggen. Gelijk het bekende zwakke puntje bij de terug te monteren mechanisme verholpen.
Voor de rest was alleen het kleine rubbertje bij het slot echt af, denk dat het grote rubber ooit is vervangen maar deze niet meer gedaan was, nadat deze vervangen was werkte alles weer beter dan het ooit gedaan had.
Verder heb ik ondertussen alweer een paar maanden terug de motorkap vervangen voor één met minder steenslag en vooral minder deuken.
Een paar weken terug zijn we met een groep naar het plaatsje Doel geweest in België om hier wat foto's te schieten met de BMW's (sorry voor de lage kwaliteit van sommige foto's)
Panorama foto, dus ff klikken!
Ook onder de kap moet er natuurlijk schoongemaakt worden
2 weken terug heb ik dan eindelijk een net setje leer kunnen bemachtigen, 10 min na het zien van de advertentie zaten me vriendin en ik al in de bus om het te gaan ophalen.
Daar aangekomen zag het er allemaal heel netjes uit, dus betaald en ingeladen, eenmaal thuis pas erachter gekomen dat deze set nogal wat extra's had die ik in eerste instantie niet gezien had.
Zwarte hemel zat er ook bij, dus gelijk het hele interieur een overhaul gegeven.
Opties van de set die ik in eerste instantie niet gezien had:
Voorstoelen verwarmd (nog aan sluiten)
Deurvakken achter
Gestikte deurpanelen
Bekerhouder in de armsteun achter
Na de volgende dag de houten handgrepen voor mijn zwarte te hebben vervangen de set nog even voor me werk erin gezet.
Elek ramen achter staan nog steeds op de to-do lijst.
De Foto's van de zwarte hemel houden jullie tegoed.
Ondertussen ook alweer de 325k aangetikt.
Vandaag heb ik de achterdemper open geslepen en deze op dieet gezet, nu is het gelijk niet meer zo blikkerig en schel geluid, hier heb ik alleen geen foto's van.
Als afsluiter nog een foto op de o zo mooie boulevard van Vlissingen!
Dat is zeker een net interieur! En best zeldzaam ook idd.
Doe eens filmpje van die uitlaat..
Doe eens filmpje van die uitlaat..
One life, live it!
Zal ik van het weekend even maken en in de loop van volgende week even posten voor je.
Mooie fotoshoot in Doel, pas nog daar op de motor geweest!
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Filmpjes!
Hier dan eindelijk wat beeldmateriaal, leuk zo telefoon, maar een filmpje op youtube zetten werkt voor geen meter
Ter vergelijking een oud filmpje, dit is nog van voor de kerst:
Dit is de huidige situatie, maar met een telefoon is het moeilijk om het geluid netjes vast te leggen.
Op dit filmpje hoor je dat de snerp nog wel aanwezig is, deze hoor je in het echt ook nog wel maar wel een stuk minder als voorgaand, eerst was het nog veel meer blikkerig.
Om een net geluid te krijgen moet je denk ik toch echt een andere demper nemen, maar gezien mijn toekomstige swap plannen vind ik het wel best zo.
Ter vergelijking een oud filmpje, dit is nog van voor de kerst:
Dit is de huidige situatie, maar met een telefoon is het moeilijk om het geluid netjes vast te leggen.
Op dit filmpje hoor je dat de snerp nog wel aanwezig is, deze hoor je in het echt ook nog wel maar wel een stuk minder als voorgaand, eerst was het nog veel meer blikkerig.
Om een net geluid te krijgen moet je denk ik toch echt een andere demper nemen, maar gezien mijn toekomstige swap plannen vind ik het wel best zo.
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Filmpjes!
Klinkt bizar goed voor een 4 cylinder! Lijkt ook aardig wat pit in te zitten nog als ik je 'm zo zie omgooien op het droog. Of heb je een Sper?
One life, live it!