Huijzers E60LCI 2009

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Huijzers

Huijzers E60LCI 2009

Bericht door Huijzers » 06 sep 2015, 16:16

Hallo,

Wil me ff voorstellen, sinds kort ben ik weer de gelukkige eigenaar van een BMW. Was tijdelijk even afgedwaald en had een Audi A6 gekocht maar bleef toch heimwee houden naar een BMW. 1e BMW was een 323I vervolgens een 318I, 320I, 323I, 328I (1e touring voor mij) vervolgens M3 in de schitterende kleur Avus blauw, M5, 530D touring, Chrysler Grand Voyager, Ford Galaxy, Porsche 911, Audi A6 en dan nu een BMW535D kortom weer terug bij m'n eerste liefde. Foto's hoop ik er t.z.t. nog eens op te zetten maar ben al blij dat dit gelukt is.

Bart70
Contacteer:

Re: Huijzers E60LCI 2009

Bericht door Bart70 » 06 sep 2015, 18:16

Welkom hier !

Yessss, weer een 5 serie er bij, 5 serie rules :gekdoen:

Ben benieuwd naar de fotootjes !

Flinke voorgeschiedenis, goed te lezen dat je weer verstandig bent geworden :devil:

Wagen helemaal naar je zin of nog plannen er mee ?

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder ben je bij deze uitgenodigd voor de eerste 5 serie meeting : viewtopic.php?f=265&t=46568, weekje later is er nog de winterwielen, en maak ook gerust een showroom aan voor je wagen als je wilt, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Huijzers E60LCI 2009

Bericht door mieske90 » 07 sep 2015, 10:33

Welkom op het forum,

je hebt al een flink rijtje mooie auto's gehad.
zeker die M3 en M5 is zeker leuk speelgoed geweest :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”