Xenon storing

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
rick.bosch

Xenon storing

Bericht door rick.bosch » 04 aug 2015, 16:30

Zojuist een setje xenon gemonteerd, welke volgens da papieren storingsvrij dienen te zijn. Deze had ik nog liggen van de e46, hierop gaf hij destijds ook storing maar die waren minder 'storend' dan op deze auto omdat hij het nu continu blijft aangeven op het scherm.

Nu heb ik al het e.e.a. gezocht en gevonden op het forum echter geen concreet antwoord gevonden. Blijkbaar heb je heel veel verschillende type canbus systeem en dat is de reden dat hij wel storingen kan geven bij dit type auto.

Ik heb ergens wel eens gelezen dat er weerstandjes tussen te maken zijn o.i.d. waardoor de storing wegvalt?

Ik hoor het graag als iemand een passende oplossing heeft, terug gaan naar de winkel heeft geen zin gezien ik ze al lang in bezit heb. Het betreft tevens geen Pilot systeem. Mocht iemand een oplossing hebben om de storingen compleet uit te zetten is het ook goed.

Mvg. Rick
BMW 120d | 2007 | 163pk

emieltjuh

Re: Xenon storing

Bericht door emieltjuh » 04 aug 2015, 20:27

Ontstoringskabel Set Universeel zoals deze:
http://hidxenonverlichting.nl/ontstoringskabel

dat moet je probleem oplossen.

s6

rick.bosch

Bericht door rick.bosch » 26 aug 2015, 18:59

Helaas werkt het niet 10% zoals hoort. Op het moment dat ik de auto start, dagrijverlichting aanzet, een stukje rijd (2 minuten), hierna de verlichting aanzet springt hij niet op storing. Als ik de verlichting meteen aanzet, krijg ik alsnog de storing.

Heeft iemand een idee voor een oplossing?
BMW 120d | 2007 | 163pk

lodewijk

Bericht door lodewijk » 14 sep 2015, 21:54

Ontstoringskabel ertussen zetten.
Is al eerder benoemd.
http://logo-auto.nl/informatie/349/Canb ... -canceller
Mvg,

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Styling”