ben mijn alarm certificaat kwijt wat nu
ben mijn alarm certificaat kwijt wat nu
ik heb net een bmw maar wil de auto all risk verzekeren en ik had een certificaat van mijn alarm of zoiets, kan je makkelijk aan een nieuwe komen?
alvast bedankt
alvast bedankt
Re: ben mijn alarm certificaat kwijt wat nu
Ik heb toevallig mijn verzekering geraadpleegd kort geleden, omdat ik überhaupt geen certificaat had. Via SCM.nl heb iki wel achterhaald dat er een origineel klasse 3 alarm is ingebouwd, en via allerlei fora lijkt het erop dat de verzekering wel uitkeert als SCM erkent dat er ooit een alarm is ingebouwd, maar ik wil het er niet op aan laten komen!
Volgens mijn verzekering moet je idd dmv een geldig certificaat (vanaf 3 jr oud ieder jaar laten keuren) aan kunnen tonen. Ik heb 'm laten keuren bij Ekris Veenendaal voor E29,75.....
Volgens mijn verzekering moet je idd dmv een geldig certificaat (vanaf 3 jr oud ieder jaar laten keuren) aan kunnen tonen. Ik heb 'm laten keuren bij Ekris Veenendaal voor E29,75.....
Ik laat het ook elk jaar keuren voor de verzekering .
-
als je hem laat keuren, krijg je dan een nieuw certifivaat, heb er namelijk ook geen een
Ja die krijg je mee, je kan hem ook laten uitdraaien door een bedrijf dat aangesloten is bij SCM. Dealers vragen meestal rond de 75 euro voor een keuring. Ik Rotterdam doe JM car hifi het voor rond de 25 euro. Binnen 10 min ben je weer weg.rboogaardt schreef:als je hem laat keuren, krijg je dan een nieuw certifivaat, heb er namelijk ook geen een
Ik heb perongelijk doorgeven dat ik een alarm heb aan mn verzekering. (Bleek achteraf niet zo...)
Is het verzekeringstechnisch belangrijk om door te geven dat ik geen alarm heb?
Is het verzekeringstechnisch belangrijk om door te geven dat ik geen alarm heb?
Absoluut! Als je wagen gestolen wordt kunnen zij achteraf zeer moeilijk doen.
Geen verzekering die er de laatste jaren om gevraagd geeft.