Achterruitje BMW E36 type 325 cabriolet

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Gebruikersavatar
KeesHuizen
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2015, 21:12

Achterruitje BMW E36 type 325 cabriolet

Bericht door KeesHuizen » 19 sep 2015, 17:41

Beste Forumleden,

Misschien heeft er een mede -cabrio rijder of gewoon een kenner een oplossing voor onderstaand probleem.
Ach, een probleem is het eigenlijk niet maar zou het graag verhelpen. het gaat namelijk om de kunststof achterruit van mijn recent aangeschafte cabrio E36 type 325. Deze vertoont namelijk een deuk en ik zou deze deuk graag wegwerken; het stoort me. Heeft er iemand een passende oplossing?

Groeten,
KeesHuizen

Gebruikersavatar
KeesHuizen
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2015, 21:12

Re: Achterruitje BMW E36 type 325 cabriolet

Bericht door KeesHuizen » 23 sep 2015, 20:59

Beste mede-forumleden,

Heeft er nu werkelijk niemand een passende oplossing?
Het lijkt me stug dat ik de enige ben die dit "probleem" heeft.
Ik hoor graag jullie advies!

Groeten,
KeesHuizen

Gebruikersavatar
Ramon 325 Vanos
Berichten: 2277
Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
Locatie: Sint Joost

Re: Achterruitje BMW E36 type 325 cabriolet

Bericht door Ramon 325 Vanos » 24 sep 2015, 06:13

hallo Kees

Is dit ruitje geritst of gestikt.
En heb je het al eens geprobeerd met warm maken met een fohn en dan niet te dicht bij dan

Gebruikersavatar
KeesHuizen
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2015, 21:12

Re: Achterruitje BMW E36 type 325 cabriolet

Bericht door KeesHuizen » 24 sep 2015, 20:17

Hallo ramon,
Nee, het ruitje is gestikt...
en nee, nog niet gedaan met een fohn....Kun je daar wat meer over vertellen?
Ik hoor graag van je,
gr kees

Gebruikersavatar
Ramon 325 Vanos
Berichten: 2277
Lid geworden op: 04 jul 2011, 18:59
Locatie: Sint Joost

Re: Achterruitje BMW E36 type 325 cabriolet

Bericht door Ramon 325 Vanos » 29 sep 2015, 08:18

als je het ruitje wat warm fohnt heb je misschien kans dat deuk wat weg trekt.
Is moeilijk uit te leggen. :whistle:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”