van 192pk naar 234pk laten lopen , andere inlaat , andere injectoren , stage 2 chip , spruitstukken van supersprint , en een leuke uitlaat van voor naar achter , helaas hoorde ik van de week dat die in de prak gereden is door iemand die hem kocht... die kon zeker geen 234pk aan...
Ik heb toen de aankoop van een 545i gedaan die uit amerika is geimporteerd , helemaal zakelijk alleen niet mijn stijl.... deze week een AFE Cold air intake gekocht , mijn uitlaat laten doen van mijn 545i en alle bumpers en toeters erop gelijmt , stage 2 chip met grotere injectoren , ga ik tijdelijk van 333pk naar de 372pk , volgend jaar wil ik een supercharger Upgrade gaan doen met eventueel 6lb injectoren erin , alleen dit is een dure grap vandaar dat ik nog even wil wachten , ik wil van de zomer nog een trip naar Turkije maken met een vriend en zijn vriendin en natuurlijk mijn vriendin dus we wachten af!
Hier enkele foto's
De uitlaat:


na de cold air intake heb ik een stage 2 chip laten doen zodat de lucht en brandstof inspuiting gelijk zijn , hierdoor heb ik dus zeker een 30 tot 40 pk erbij gekregen , heb het opgenomen tegen een 550i die me redelijk kon bijhouden alleen ik voorrop liep















Jongens dit was het weer ik hou jullie op de hoogte voor mijn toekomstige updates m.b.t het tunen.
[UPDATE]
545I N62B44 Motorkappen rood gespoten:


E60 CCFL ANGEL EYES koplamp:


Alpina 19 inch velgen gepoedercoated:

[18/10/15] velgen op de auto met zwarte kappen:

Binnenkort schroefset en een ESS Supercharger foto's volgen