Radio/navigatie BMW E61 bwj 2005
Re: Radio/navigatie BMW E61 bwj 2005
http://www.elektrofix.nl/
Heb ik zelf geen ervaring mee,maar zou je natuurlijk altijd even kunnen bellen.
Mijn CCC doet het weer goed nadat ik de Fan heb vernieuwd.
Gr.Joop
Heb ik zelf geen ervaring mee,maar zou je natuurlijk altijd even kunnen bellen.
Mijn CCC doet het weer goed nadat ik de Fan heb vernieuwd.
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
Thnx, net gebeld. Alleen kan hij het herstartprobleem (bij warme temperatuur) van een CCC niet oplossen. Zelfde antwoord als van KMS in Apeldoorn dus eigenlijk.
Je hoeft niet meteen aan een CIC.
Je kan ook een gewone CCC nemen van een nieuwer jaar.
Ook de LCI CCC's ( de CCC met de extra knoppen) werken op de E60's.
Je kan ook een gewone CCC nemen van een nieuwer jaar.
Ook de LCI CCC's ( de CCC met de extra knoppen) werken op de E60's.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Hmmm ik wist niet dat dat kon, een LCI CCC in een pre-LCI. Maar na wat Googlen: ja het blijkt te kunnen, maar het lijkt dat het nog wel wat voeten in aarde heeft om de pre LCI iDrive controller dan werkend te krijgen. En een LCI iDrive controller te monteren is ook aardig wat werk geloof ik. Of is er iemand hier die exact weet hoe het moet?
Ja, onder de DIY staat mijn ombouw handleiding van een CCC naar een CIC met daarin de ombouw die nodig is om het nieuwe type controller in te bouwen. Onderdelen staan er ook in beschreven dus je kunt dan ook vinden wat je moet hebben. Succes.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Kan iemand mij vertellen waar ik een ventilator kan bestellen. Ik heb ekris gebeld ( BMW dealer) maar die zeggen dat ze niet los leverbaar zijn. Het gaat om een ccc uit 2004. Alvast bedankt
Wellicht kun je het partnummer achterhalen met www.realoem.com en dan bestellen hier
http://www.online-teile.com/bmw-ersatzt ... anguage=de
http://www.online-teile.com/bmw-ersatzt ... anguage=de
Thanks voor de info
helaas bij mij is het niet de ventilator..ik heb deze vervangen en het lijkt erop dat de ccc (bouwjaar 2004)het nu juist slechter doet oftewel wil helemaal niet meer opstarten ook niet waneer deze koud is... kan iemand mij helpen aan een betaalbare oplossing. ik heb eventueel een goedwerkende luchtvering compressor als inruil
Alvast bedankt...o ja de dealer reageerde wel verbaasd toen ik met het op de forum gekregen artikelnummer voor de ventilator aankwam...hoe kom je daaraan.....lol
Alvast bedankt...o ja de dealer reageerde wel verbaasd toen ik met het op de forum gekregen artikelnummer voor de ventilator aankwam...hoe kom je daaraan.....lol
Neem eens contact op met BMWizard, ook op dit forum. Zie ook het eerdere topic "CCC valt weer uit.."
Succes!
Succes!
Figo_ schreef:Neem eens contact op met BMWizard, ook op dit forum. Zie ook het eerdere topic "CCC valt weer uit.."
Succes!
Klopt heb al vele mensen geholpen, 2de handse niet nemen zijn 9 van de 10 keer met kuren beter Nieuw kopen of na mij brengen.
Gr
The Bmwizard
hallo, Omdat het bij mij de ventilator niet was ben ik verder gaan zoeken op het geweldige world wide web. Ik kwam regelmatig tegen dat het ook aan de condensators ligt. Deze heb ik vervangen maar er zit geen verschil in. Kan iemand mij helpen met een oplossing van rond de 200 euro. alvast bedankt.
Ik heb een E61 van 2006.
Zelfde soort probleem; radio uitval en dan niet meer kunnen bedienen via iDrive.
Gisteren is de bluetooth-module laten vervangen (wat een belachelijk duur ding eigenlijk € 385 excl. BTW ; maar ik vind dat het spul gewoon moet werken dus dan is mij dat geld wel waard).
Tevens een software-update door laten voeren (was nog nooit gebeurd ondanks dat de auto als leasebak wel bij de dealer in onderhoud is geweest ) en nu werkt alles weer perfect
Zelfde soort probleem; radio uitval en dan niet meer kunnen bedienen via iDrive.
Gisteren is de bluetooth-module laten vervangen (wat een belachelijk duur ding eigenlijk € 385 excl. BTW ; maar ik vind dat het spul gewoon moet werken dus dan is mij dat geld wel waard).
Tevens een software-update door laten voeren (was nog nooit gebeurd ondanks dat de auto als leasebak wel bij de dealer in onderhoud is geweest ) en nu werkt alles weer perfect