Op zoek
Re: Op zoek
Gefeliciteerd met de aankoop
Dat van je deuren klopt dat heb ik in mijn e46 ook komt door de optie dat ze vanaf 30kmh dicht springen . 1 keer trekken is van slot en de 2e keer om de deur te openen ik vind het vrij irritant
Dat van je deuren klopt dat heb ik in mijn e46 ook komt door de optie dat ze vanaf 30kmh dicht springen . 1 keer trekken is van slot en de 2e keer om de deur te openen ik vind het vrij irritant
Jullie kunnen het laten programmeren dat de deuren niet op slot springen vanaf een bepaalde snelheid. Dus dat ze altijd ontgrendeld blijven. Dan ben je er van af.
De deuren gaan op slot vanaf 16km/h, en hij geeft hem inderdaad niet automatisch vrij. Je zal 2x aan de deurgreep moeten trekken of op het knopje naast die van de alarmlampen moeten drukken. Deze "optie" is gecodeerd en kan er binnen 5min uitgehaald worden, hiervoor heb je een BMW Scanner 1.4.0 nodig en een laptopje.
Dat lijkt me niet normaal.
Bij mij gaan ze überhaupt niet op slot, maar lijkt me dat bij sleutel eruit hij wel moet open springen zodat je met 1 beweging open kunt maken.
Proficiat trouwens !! Mooi exemplaar !
Bij mij gaan ze überhaupt niet op slot, maar lijkt me dat bij sleutel eruit hij wel moet open springen zodat je met 1 beweging open kunt maken.
Proficiat trouwens !! Mooi exemplaar !
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Angelo bedankt voor je de reactie, als het niet anders kan dan laat ik het zo zitten.
Martijn bij de golf werkt het wel zo ja, en hij is zeker mooi.
Nog een vraagde hoe zetten jullie de auto in de winterstalling? Onder hoes? Bandjes van de vloer?
Martijn bij de golf werkt het wel zo ja, en hij is zeker mooi.
Nog een vraagde hoe zetten jullie de auto in de winterstalling? Onder hoes? Bandjes van de vloer?
Hij staat gewoon droog bij mij, onverwarmd... Bandjes wel op een iets hogere spanning en afgetankt.
Ik zou de hardtop er niet op zetten en eigenlijk ook niet snel onder een hoes tenzij dit een goede is.
Zelf rij ik er in de winter wel een aantal keren mee, dit om de auto beetje te laten lopen en de accu goed te houden:-)
Er staat een en ander over verteld in je boekje van de auto.
Je hebt natuurlijk kans dat je banden vierkant worden, ik heb een zomersetje en wissel ze om..
Ik zou de hardtop er niet op zetten en eigenlijk ook niet snel onder een hoes tenzij dit een goede is.
Zelf rij ik er in de winter wel een aantal keren mee, dit om de auto beetje te laten lopen en de accu goed te houden:-)
Er staat een en ander over verteld in je boekje van de auto.
Je hebt natuurlijk kans dat je banden vierkant worden, ik heb een zomersetje en wissel ze om..
of je zet de auto op van die asstanden net van de grond af, worden je banden ook niet vierkant of je kan van die speciale "bokjes" kopen die de contouren van een band opnemen waardoor ze rond blijven...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Ik heb toch en paar vaagjes over de BMW.
1 kan je de richting aanwijzers instellen dat 1x aantikken 4x knipperen is?
2 op het plaatje op veerpoot staat Fueller Schwarz. Wat houdt dit in, kleur auto is blauw???
3 waar kan ik de kleurcode vinden van het grijze interieur??
1 kan je de richting aanwijzers instellen dat 1x aantikken 4x knipperen is?
2 op het plaatje op veerpoot staat Fueller Schwarz. Wat houdt dit in, kleur auto is blauw???
3 waar kan ik de kleurcode vinden van het grijze interieur??
Hallo, je kan de opties inzien waarmee de auto origineel geleverd is. Dat kan als volgt:
Ga naar https://www.parts.bmwgroup.com/
Inloggen
username eu111111
password: bmwetk1
Het kan zijn dat de site ingesteld staat op een onbegrijpelijke taal. Ga dan naar het grijze menubalkje bovenaan en klik op de middelste van de vijf knoppen. Vervolgens kun je de taal instellen op Nederlands.
Klik onderaan bij WebEPC op Start
Vul de laatste 7 tekens van je chassisnummer in
Klik in de grijze menubalk op Uitrusting
Tadaaa!
Credits:
http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/ ... -kenteken/
Wat betreft dat Fueller Schwarz, ik vermoed dat dit gaat om een zogenaamd shadow pakket. Dat houdt in dat onder andere je raamlijsten zwart zijn, in plaats van chroom.
Je vraag over het knipperlicht; dat is niet zomaar in te stellen. Als je dit wilt, heb je een aparte module nodig, die niet standaard in de E46 zit. Meer informatie, lees dan even viewtopic.php?f=33&t=32018
Ga naar https://www.parts.bmwgroup.com/
Inloggen
username eu111111
password: bmwetk1
Het kan zijn dat de site ingesteld staat op een onbegrijpelijke taal. Ga dan naar het grijze menubalkje bovenaan en klik op de middelste van de vijf knoppen. Vervolgens kun je de taal instellen op Nederlands.
Klik onderaan bij WebEPC op Start
Vul de laatste 7 tekens van je chassisnummer in
Klik in de grijze menubalk op Uitrusting
Tadaaa!
Credits:
http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/ ... -kenteken/
Wat betreft dat Fueller Schwarz, ik vermoed dat dit gaat om een zogenaamd shadow pakket. Dat houdt in dat onder andere je raamlijsten zwart zijn, in plaats van chroom.
Je vraag over het knipperlicht; dat is niet zomaar in te stellen. Als je dit wilt, heb je een aparte module nodig, die niet standaard in de E46 zit. Meer informatie, lees dan even viewtopic.php?f=33&t=32018
Thanks, ben ook even in de papieren gedoken die Angelo bij de auto had. Kleur van het leder is Walknappa. En heb verder ook alles even doorgelezen, en de auto is bijna geheel op eigen smaak samengesteld.
De link voor parts is wel handig, en altijd makkelijk.
De link voor parts is wel handig, en altijd makkelijk.
Fueller Schwarz is niet de exterieur kleur. Simpelweg betekend het black primer of black filler, oftewel de basislaag onder de Estoril blauwe kleur is zwart. BMW werkt normaal gesproken met een zilvere basislaag, al wordt dat (zo ver ik weet) niet vermeldt, de uitzonderingen worden aangegeven als Fueller Schwarz.