Een K&N inlegfilter geeft nauwelijks verandering in het motorgeluid, tenminste ik heb het nooit gemerkt....
Verder goed bezig met de touring, ben zelf alleen niet zo van de emblemen voor in de gril/nieren in BMW's van na ca. 1990..... Persoonlijk vind ik dit meer iets voor de E21 en E28 die vroeger ook de type aanduiding van de 6 cinlinders voor in de gril hadden... maar ieder zijn smaak. Nogmaals verder goed bezig
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
- AP schroefset monteren
-Woensdag afspraak bij een wrapper (auto word voorzien van carbon decoraties)
-Afspraak maken voor een vanos revisie en grotere inlaat
Wat betreft het wrappen "ieder zo zijn smaak" het word ook geen goedkope rotzooi wat erop komt. en niet de hele auto word ermee gedaan. ruitenwissers spijlen enz enz. En natuurlijk gewrapt met echte carbon erin verwerkt en geen printje
Laatst gewijzigd door Bart70 op 17 sep 2015, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Helaas door een ongeluk wat niet mijn schuld is heb ik deze bmw moeten verkopen. maar achter de wolken schijnt de zon. Zijn vervangen (grote broer) Is al aangeschaft.
Betreft een bmw 535i v8 Met 0 Code motor en AC schnitser uitgevoerd. Foto's volgens snel!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 31 okt 2015, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking