![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Ik ben al een tijdje aan het denken over een fatsoenlijke daily driver.
Eisen zijn een mooie sedan, genoeg trekkracht (aanhanger), sportief rijgedrag (of in ieder geval na tjoening
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
Na zowat alle gangbare sedans goed geresearcht te hebben kom ik eigenlijk op de e39 uit die met afstand boven de rest staat.
Verder doorzoeken heeft me doen uitkomen op een 528i van het bouwjaar 1995.
Waarom per se dat bouwjaar?
Ik houd nogal van wat kabaal en ik vermoed dat de eerste mods een rvs spruitstuk decat en open uitlaat gaan zijn.
Nu is het tegenwoordig zo dat auto's van voor 1996 niet meer verplicht zijn een kat te hebben.
Vandaar dus dat ik een '95 model zoek.
Het enige waarmee ik nog in mijn maag zit zijn de kwaaltjes waar een e39 nogal eens last van hebben.
Van simpel tot ingewikkeld en dus duur
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
Gelukkig kan ik qua mechaniek alles zelf, alleen heb ik met elektronica twee linkerhanden.
Een e39 heet toch aardig wat elektronica in huis, dus dat kon nog wel eens een probleempje worden.
Ik heb al de verkoopsites al flink afgespeurd en ik vermoed dat ik wel ga slagen om een mooie 528i te vinden voor onder de 2000 euro.
Hoe verstandig het is om een e39 met hoge kmstand te kopen ben ik nog niet helemaal uit, maar daar hoop ik via onder andere het forum nog wel achter te gaan komen.
Zo, dat is wel weer even genoeg voor nu, ik spreek jullie wel in het e39 forum
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)