Burkiii010 E46 316ti

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Burkiii010

Burkiii010 E46 316ti

Bericht door Burkiii010 » 30 okt 2015, 18:24

Naam: Burhan Kilic
Gebruikersnaam: Burkiii010
Regio: Rotterdam
BMW: E46 316ti Compact

Hallo allemaal,

Ik zal me zelf even voorstellen. Mijn naam is Burhan, 23 jaar jong en sinds september eigenaar van een E46 BMW.
De auto zelf is geleverd met best veel opties, waaronder climate control, parkeersensoren, regensensor en noem maar op. Echter oogt de BMW erg "standaard". Zo heeft die geen M-pakket, staat die op stalen velgen met doppen en geen Angel Eyes.

In de loop van de tijd wil ik het een en ander veranderen aan de auto. Zo wil ik er M-bumpers op, wil ik de stalen velgen voorzien van een set winterbanden en wil ik een set velgen met zomerbanden kopen (op lange termijn). Verder heb ik al LED verlichting besteld voor het interieur. Zal er net wat beter uitzien dan de standaard gele verlichting. Bij aankoop waren de interieurlijsten mat grijs. Her en der zaten er krassen op. Weekendje met een schone doek en wasbenzine al het grijze eraf gehaald, nu mooi glimmend zwart. De standaard cassette speler wil ik vervangen met een grootscherm (orgineel BMW of android moet ik nog even zien).

Zie hieronder de BMW.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

rijk

Re: Burkiii010 E46 316ti

Bericht door rijk » 30 okt 2015, 18:40

Hee leuk nog een compact erbij. Ik heb bijna dezelfde :duimen:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 30 okt 2015, 18:48

Welkom Burhan,

Klinkt als een mooie complete compact :duim:
Je plannen zullen hem zeker goed doen.

Grotere foto's zijn ook welkom ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement:
1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 31 okt 2015, 17:16

Welkom hier Burhan !

Nette compact zo te zien :duim:

Succes met de plannen en maak gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen ;)

Verder heel veel veilige en probleemloze kilometers gewenst uiteraard !

Burkiii010

Bericht door Burkiii010 » 01 nov 2015, 17:44

Dank jullie wel! Ik zal vanavond proberen om een paar grotere foto's te delen.

Gelijk een vraagje: ik wil graag de auto voorzien van de sportieve m-bumpers. Heb zelf al rondgekeken op internet. Via Ebay bij een Portugeze verkoper terechtgekomen die voor meerdere modellen de bumpers verkoopt voor een "klein" bedrag van ~400 euro. En ook een Nederlands bedrijf die de bumpers te koop heeft staan voor ~1000 euro. Zijn er mensen die eerder een compact hebben voorzien van de m-bumpers? Zo ja, van waar hebben jullie deze gekocht (en laten monteren). Hoe waren de resultaten?

Mvg,

Burkiii010

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”