Buitenspiegel verwarming
Buitenspiegel verwarming
Weet iemand waar signaal Spiegelverwarming vandaan komt? Normaal zouden ze bij een temperatuur van +5 toch uit moeten zijn maar bij werkt de verwarming continu.
Ik wil niet meewerken aan de opwarming van de aarde dus van mij mogen ze toch echt uit bij +25.
Ik wil niet meewerken aan de opwarming van de aarde dus van mij mogen ze toch echt uit bij +25.
Re: Buitenspiegel verwarming
Deze gaat aan met het inschakelen van je achterruitverwarming... Bij de e46. De e9x is dit weer anders trouwens.
BMW e91 LCI 320da Individual
Achteruit verwarming staat uit dus daar zit het niet in! In ieder geval bedankt voor je reactie
Klopt bij de E46 kun je je buitenspiegel verwarming niet uitschakelen deze blijven continu aanstaan hoe koud of hoe warm het ook is het is idd wel absurd !!!
Bmw E46 320D 170 PK. Pakket
Nou lekker dan. Wel raar want in de manual stellen ze dat het werkt op de buitentemperatuur. Rare Duitsers.
Bij 15 graden kan er ook een nevelspray opzitten. Vandaar dat ze ook dan werken en niet alleen bedoeld zijn om ijs te ontdooien.
F11 525D 3.0 High Executive M Sport uit 2011 in Carbonzwart
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
Inderdaad regendruppels, dat kan zelfs nog met 30 graden. Prima dat ze altijd werken :Y
mijn e91 wekt de spiegel verwarming alleen als er ijs op staat....
bij temp van 7 graden en nevel op de spiegels doet hij het niet... alleen met rijwind kun je dan de spiegels zichtbaar maken.. iemand een idee?
bij temp van 7 graden en nevel op de spiegels doet hij het niet... alleen met rijwind kun je dan de spiegels zichtbaar maken.. iemand een idee?
BMW e91 LCI 320da Individual