Mario stelt Zich Voor 350i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
BmwMario

Mario stelt Zich Voor 350i

Bericht door BmwMario » 03 nov 2015, 13:11

Goedendag Bmw Freak's.

Hierbij stel ik me op het Forum voor:

Ik ben Mario en 24 jaar oud en kom uit Vlaardingen.
Mijn auto is: een BMW 316i V12 Compact.

Mijn autogeschiedenis ziet er als volgt uit:

Ik ben begonnen met mijn eigen 1ste autotje een renault twingo. deze was zwart toen ik hem kocht.
uiteindelijk begon het toch een beetje te vervelen en wou een keer wat nieuws.
De auto met een slijptol toegetakeld een Imperial gekocht en rotzooi op gezet. Leuk surfplankje, Bierkratje & een Koffertje. uitendelijk zag die eruit als een Ratlook.
Afbeelding

Deze heb ik uiteindelijk verkocht en ben ik verder gegaan met een Renault Twingo met een Renault 5 gt Turbo blokje erin. Heerlijk mee gereden alleen voor dagelijks verbuik niet te doen helaas. eindstand had het autotje 170 PK.
Afbeelding
Afbeelding

Toen Dacht ik van eventjes goedkoop rijden en weer een Renault Twingo Terug Gekocht. Dit was er een met wat meer opties dan normaal. Deze heb ik andere velgjes Gegeven en een Schroefset zodat die lekker laag lag.

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben altijd al opgegroeid geweest met BMW en een fan en fanaat 1ste klas. uitendelijk kon ik er een kopen en heb ik dat met liefde vol gedaan. Dit is ook mijn 1ste BMW en ook gelijk een leuke ook. Ik kocht een BMW 316i Compact uit 1994. Hierin had de vorige eigenaar een V12 M70B50 ( 5.0 ) motor ingehangen. het rijd heerlijk Fantastisch en met comfort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben op het Forum gekomen door Michel ( voor vele al bekend ). En door de laatste Winterwielen meet en greet.

Afbeelding

Zo dat was mijn voorstel ronde.

Met vriendelijke Groet,
Mario
(OO''\ (||) (||) /''OO)
Een Mens Leeft Niet Met Een Ster En Ook Geen Lichtflits & Al Helemaal Geen 4 Ringen. Een Mens Leeft Met 2 Nieren!!

Bart70
Contacteer:

Re: Mario stelt Zich Voor 350i

Bericht door Bart70 » 03 nov 2015, 13:30

Welkom hier Mario !

Mooi voorsteltopic :duimen:

Ik heb je wagen afgelopen zondag inderdaad zien staan, machtig :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk veel plezier hier en vele veilige en probleemloze kilometers :duim:

BmwMario

Bericht door BmwMario » 03 nov 2015, 13:39

Goedenmiddag Bart70,

Bedankt voor de tip's en de leuke reactie.
Ik zal het inderdaad melden en als ik vragen heb stel ik ze gerust dankjewel.

Met vriendelijke Groet,
Mario
(OO''\ (||) (||) /''OO)
Een Mens Leeft Niet Met Een Ster En Ook Geen Lichtflits & Al Helemaal Geen 4 Ringen. Een Mens Leeft Met 2 Nieren!!

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 03 nov 2015, 13:40

:duim:

M.vr.gr.

Bart
(BimmerPortal Team)

;)

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 03 nov 2015, 14:26

Welkom kerel,

goed dat je je even voorstelt ;)

je vorige wagens mochten er ook wel zijn, natuurlijk niet te vergelijken met je huidige BEEST :whistle:
ik wil nog wel een keertje mee rijden in dit monster ;)
als je hem houd natuurlijk

ik twijfel er niet aan dat ik je niet vaker ga treffen tijdens één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

ik wens jullie vele plezierige kilometers in deze 316ti :rolf:

we spreken elkaar snel weer :duim:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”