Enkelpijps uitlaat naar dubbelpijps 328i pre-facelift
- larsvanderbeek
Enkelpijps uitlaat naar dubbelpijps 328i pre-facelift
Wie zou mij uit eigen ervaring kunnen vertellen,
Ik zou graag mijn 328i e46 uit het bouwjaar 1999 willen voorzien van een andere uitlaat voor een zwaarder geluid dan mijn standaard uitlaat.
Nu zit ik al een tijdje te bedenken wat hierin het mooiste zou klinken, hoef nl geen knetteruitlaat of knalpot maar gewoon een diep zware brom die lekker in de oren klinkt.
Nu zit even rond te neuzen op marktplaats en schmiedmann en hier komt mij een vraag bovendrijven....
Zou ik mijn 328i pre-facelift enkelpijps uitlaat kunnen verwisselen voor een dubbelpijps van een facelift model of zijn hier andere aanbevelingen voor of zit ik dan toch vast aan een op maat gemaakte rvs of eisenmann uitlaat.
Ik zou graag van jullie vernemen hoe ik dat monstertje uit mijn uitlaat zou kunnen laten klinken ( nee niet zonder uitlaat )
Greetszz Lars
Ik zou graag mijn 328i e46 uit het bouwjaar 1999 willen voorzien van een andere uitlaat voor een zwaarder geluid dan mijn standaard uitlaat.
Nu zit ik al een tijdje te bedenken wat hierin het mooiste zou klinken, hoef nl geen knetteruitlaat of knalpot maar gewoon een diep zware brom die lekker in de oren klinkt.
Nu zit even rond te neuzen op marktplaats en schmiedmann en hier komt mij een vraag bovendrijven....
Zou ik mijn 328i pre-facelift enkelpijps uitlaat kunnen verwisselen voor een dubbelpijps van een facelift model of zijn hier andere aanbevelingen voor of zit ik dan toch vast aan een op maat gemaakte rvs of eisenmann uitlaat.
Ik zou graag van jullie vernemen hoe ik dat monstertje uit mijn uitlaat zou kunnen laten klinken ( nee niet zonder uitlaat )
Greetszz Lars
BMW FREUDE AM FAHREN
Re: Enkelpijps uitlaat naar dubbelpijps 328i pre-facelift
Gewoon 6 Cilinder aanschaffen heb je het plezier er ook van
Bmw E46 320D 170 PK. Pakket
- larsvanderbeek
Scoopyy??? een 328i hoeveel cilinders heeft die denk je
Grappenmaker hahaha
Grappenmaker hahaha
BMW FREUDE AM FAHREN
heb je er dan al niet een verkeerde einddemper op zitten?
Een 6-cilinder heeft bij mijn weten altijd 2 eindpijpjes...
Een 6-cilinder heeft bij mijn weten altijd 2 eindpijpjes...
TS bedoelt begin vd einddemper, niet eind.
Bij een 330 heeft de einddemper 2 ingangen, bij de 328 zit er 1
- larsvanderbeek
Beste mensen,
De vraag was eigenlijk of ik mijn uitlaat die nu idd vanaf het spruitstukdeel geheel enkelpijps naar achteren loopt en bij de einddemper idd 2 sierstukjes heeft.
Kan ik dan in combinatie met een ander spruitstuk de uitlaat dubbelpijps geheel onder de auto door naar achteren vervangen door die van een 330i?
Zie dat de vraag van mijn kant iets te weinig informatie had.
Greetszzz Lars
De vraag was eigenlijk of ik mijn uitlaat die nu idd vanaf het spruitstukdeel geheel enkelpijps naar achteren loopt en bij de einddemper idd 2 sierstukjes heeft.
Kan ik dan in combinatie met een ander spruitstuk de uitlaat dubbelpijps geheel onder de auto door naar achteren vervangen door die van een 330i?
Zie dat de vraag van mijn kant iets te weinig informatie had.
Greetszzz Lars
Laatst gewijzigd door larsvanderbeek op 05 nov 2015, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW FREUDE AM FAHREN
- larsvanderbeek
of zal het een betere keus zijn om een soundrohr van eissenmann te plaatsen in combinatie met het eind en middenstuk van eissenmann
Wat zouden jullie voorstellen voor een diepe grom op de 328i ?
Wat zouden jullie voorstellen voor een diepe grom op de 328i ?
BMW FREUDE AM FAHREN
-
- Contacteer:
Je kunt naar mijn weten gewoon de complete uitlaat van een 330 eronder hangen. Of dit nut heeft voor het geluid? Ik denk het niet.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Raar want de 325 (2002) heeft dubbel van voor naar achter.......Misschien daarom maar 1 pk verschil met 328???tom3853 schreef:TS bedoelt begin vd einddemper, niet eind.
-
- Contacteer:
De 328 is geknepen op de inlaat.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
En een 328 iss een ander type motorblok dan de 325i. M52 tegen M54