BMW E87 130i Saphirschwarz
Re: BMW E87 130i Saphirschwarz
Tot mijn verbazing zag ik dat mijn laatste post alweer van een jaar geleden is.
In de tussentijd is er dan ook weinig nieuws geweest. De BMW heeft in de tussentijd ongeveer 5000km de beentjes mogen strekken, jaja echt waar.
APK is hij weer glansrijk door gekomen, de dealer heeft me aanbevolen de auto nooit te verkopen :-)
Recent een paar plaatjes wezen schieten in de havens van Rotterdam en een foto na het wassen.
Tot volgend jaar :p
In de tussentijd is er dan ook weinig nieuws geweest. De BMW heeft in de tussentijd ongeveer 5000km de beentjes mogen strekken, jaja echt waar.
APK is hij weer glansrijk door gekomen, de dealer heeft me aanbevolen de auto nooit te verkopen :-)
Recent een paar plaatjes wezen schieten in de havens van Rotterdam en een foto na het wassen.
Tot volgend jaar :p
- White magic
erg nette wagen
Nog plannen om er iets aan te veranderen?
Nog plannen om er iets aan te veranderen?
- mieske90
- BimmerPortal Team
het blijft echt een hele dikke wagen.
@White magic,
Eerst had ik wel wat plannen, zoals LCI Blackline achterlichten etc, daar zie ik echter toch vanaf.
Denk dat ik hem zo laat en paar kleine cosmetische herstelwerkzaamheden tzt zal laten doen.
Ben nu een weekje in Duitsland vooral aan het genieten van het rijden met de auto
Eerst had ik wel wat plannen, zoals LCI Blackline achterlichten etc, daar zie ik echter toch vanaf.
Denk dat ik hem zo laat en paar kleine cosmetische herstelwerkzaamheden tzt zal laten doen.
Ben nu een weekje in Duitsland vooral aan het genieten van het rijden met de auto
Hele nette wagen!
Echt exact gelijk aan mijn 130i
Maar waarom heb je "4 cilinder" nieren? Bij de 130i zitten er standaard vol chromen nieren in, dus ook de binnenste spijltjes.
Echt exact gelijk aan mijn 130i
Maar waarom heb je "4 cilinder" nieren? Bij de 130i zitten er standaard vol chromen nieren in, dus ook de binnenste spijltjes.
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Waren de vol-chromen nieren ook op de 130i cup uitvoeringen toegepast?
Ik weet niet of ik de vol-chromen perse mooier zou vinden maar goed van je gezien ;-)
Ik weet niet of ik de vol-chromen perse mooier zou vinden maar goed van je gezien ;-)
- Nickswarts
Wat een geweldige 1'er is dit ook! Op en top verzorgd!
Ahum, de mijne!P-imCoupé schreef:Echt exact gelijk aan mijn 130i
Maar dikke wagen inderdaad Harry, dat had ik al gezegd! Hoe krijg je die velgen trouwens zo netjes? Ik heb best wel last van een soort zwarte spikkeltjes op mijn wielen en zou ze graag net zo netjes willen krijgen als de jouwe als de Eibach en de spacers erop komen straks.
Oh, en heb je het voor elkaar gekregen om de cruise control info zichtbaar te krijgen? Ik vind dit toch wel een behoorlijk minpunt dat ik nergens kan zien of de cruise control aanstaat of niet.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Tnx Nick en Jeremy,
@Jeremy, ik heb mijn velgen bij een wissel naar de wintervelgen een keer zeer grondig schoongemaakt met velgenreiniger en remmenreiniger om ze vervolgens uitgebreid te kleien . Voordat ze terug gingen onder de auto in de was gezet. Daardoor blijven ze super netjes.
@Jeremy, ik heb mijn velgen bij een wissel naar de wintervelgen een keer zeer grondig schoongemaakt met velgenreiniger en remmenreiniger om ze vervolgens uitgebreid te kleien . Voordat ze terug gingen onder de auto in de was gezet. Daardoor blijven ze super netjes.
Het was weer eens een keer tijd de BMW eens uitgebreid te poetsen, niet dat ie vies was maar het kon nog mooier :-)
Verspreid over 2 dagen uitgebreid gewassen en aan het detailen geweest. Ik doe het graag om lekker tot rust te komen. Muziekje erbij en met een vriend van me paar uurtjes bezig geweest.
Aangezien jullie foto's weten te waarderen hier een paar van het resultaat.
Verspreid over 2 dagen uitgebreid gewassen en aan het detailen geweest. Ik doe het graag om lekker tot rust te komen. Muziekje erbij en met een vriend van me paar uurtjes bezig geweest.
Aangezien jullie foto's weten te waarderen hier een paar van het resultaat.
Het is een mooi één'tje!
Dat ziet er goed uit!
-
Strak hoor!!!