Robbin - 318 E46 Sedan
Robbin - 318 E46 Sedan
Goedemiddag allen,
Een maandje geleden ben ik de trotse eigenaar van mijn BMW 318 E46 sedan uit 2001 geworden.
Na dit forum een paar keer gebruikt te hebben voor informatie dacht ik dat het geen kwaad kon om mijzelf maar eens te registreren hier.
Even kort over mijzelf:
Mijn naam is dus Robbin en ik woon onderin Drenthe. Mijn vorige en tevens eerste auto was een Audi A4 B5 uit 1999. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel zullen verwachten ben ik na die switch niet meer van plan om nog iets anders dan BMW te gaan rijden .
Ik zie jullie graag op het forum en hoop dat ik zelf ook wat kan toevoegen.
Als ik te kort en bondig ben geweest, schroom dan niet om mij iets te vragen
Vriendelijke groeten,
Robbin
EDIT:
Hieronder even een foto van mijn BMW.
Op deze computer heb ik alleen foto's die door de verkoper destijds zijn gemaakt maar des te schoner ziet hij er uit
Een maandje geleden ben ik de trotse eigenaar van mijn BMW 318 E46 sedan uit 2001 geworden.
Na dit forum een paar keer gebruikt te hebben voor informatie dacht ik dat het geen kwaad kon om mijzelf maar eens te registreren hier.
Even kort over mijzelf:
Mijn naam is dus Robbin en ik woon onderin Drenthe. Mijn vorige en tevens eerste auto was een Audi A4 B5 uit 1999. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel zullen verwachten ben ik na die switch niet meer van plan om nog iets anders dan BMW te gaan rijden .
Ik zie jullie graag op het forum en hoop dat ik zelf ook wat kan toevoegen.
Als ik te kort en bondig ben geweest, schroom dan niet om mij iets te vragen
Vriendelijke groeten,
Robbin
EDIT:
Hieronder even een foto van mijn BMW.
Op deze computer heb ik alleen foto's die door de verkoper destijds zijn gemaakt maar des te schoner ziet hij er uit
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Robbin - 318 E46 Sedan
Welkom Robbin,
je wagen ziet er netjes uit
goed om te horen dat je het BMW-virus te pakken hebt
meer foto's zijn natuurlijk ook altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
je wagen ziet er netjes uit
goed om te horen dat je het BMW-virus te pakken hebt
meer foto's zijn natuurlijk ook altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Dankje Mieske!
Ik ben er ook zeer blij mee tot nu toe!
Ben eigenlijk ook gelijk benieuwd naar je mening.
Het is de shadowline uitvoering vandaar de zwarte niertjes.
Ik vind het erg mooi maar ze vallen een beetje weg met al het zwart.
Nu twijfel ik enorm: Origineel laten of standaard chrome niertjes erop.
Ik ben er ook zeer blij mee tot nu toe!
Ben eigenlijk ook gelijk benieuwd naar je mening.
Het is de shadowline uitvoering vandaar de zwarte niertjes.
Ik vind het erg mooi maar ze vallen een beetje weg met al het zwart.
Nu twijfel ik enorm: Origineel laten of standaard chrome niertjes erop.
Welkom hier Robbin !
Zeer nette wagen zo te zien !
Persoonlijk zou ik ze zwart laten, ik vind dat wel mooi, maar is iets waar menige discussie over gevoerd wordt hahaha. Is gewoon een erg persoonlijk iets.
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Zeer nette wagen zo te zien !
Persoonlijk zou ik ze zwart laten, ik vind dat wel mooi, maar is iets waar menige discussie over gevoerd wordt hahaha. Is gewoon een erg persoonlijk iets.
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
ik vind zwart houden mooier.
als mijn wrap er over een week eraf gaat is hij ook helemaal zwart, ik vind het mooi maar ieder zijn ding natuurlijk
als mijn wrap er over een week eraf gaat is hij ook helemaal zwart, ik vind het mooi maar ieder zijn ding natuurlijk
Dank voor jullie reacties!
Ik denk dat ik hem eerst maar zwart houd inderdaad.
Het is wel iets waar ik meer over nadenk dus misschien maar chrome niertjes aanschaffen en elke week wisselen
Voor de rest is het mijn bedoeling de wagen zo origineel mogelijk te houden.
Misschien nog een eventuele originele navi inbouw maar dan moet ik eerst wat meer pietermannen hebben
Ik denk dat ik hem eerst maar zwart houd inderdaad.
Het is wel iets waar ik meer over nadenk dus misschien maar chrome niertjes aanschaffen en elke week wisselen
Voor de rest is het mijn bedoeling de wagen zo origineel mogelijk te houden.
Misschien nog een eventuele originele navi inbouw maar dan moet ik eerst wat meer pietermannen hebben
Kleine toevoeging: zwarte nieren is nooit af-fabriek geweest, ook niet voor een shadowline. De zwarte nieren komen uit de performance lijn van bmw.
Aha! dus het is helemaal niet origineel?!
Ik ging er vanuit dat het origineel was omdat zo'n beetje alle details zwart zijn in de shadow line maar daar bedoelen ze dan zeker alleen de raamlijsten mee?
Ik ging er vanuit dat het origineel was omdat zo'n beetje alle details zwart zijn in de shadow line maar daar bedoelen ze dan zeker alleen de raamlijsten mee?